پرتال پخش سراسریپخش و بازار

با هدف توسعه و افزایش کیفی فروش پگاه صورت گرفت

بازدید بازاریابان بازارگستر شعبه اردبیل از پگاه زنجان

بازاریابان بازارگستر شعبه اردبیل، از شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان، بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، این برنامه با هدف آشنایی بازاریابان با روند فرایند تولید لبنیات صورت گرفت.

محمدحسین عباسی سرپرست پگاه زنجان با اشاره به اینکه بازاریابی و بازارسازی از مولفه‌های اصلی ویزیتوری است، افزود: طبق تاکید مدیرعامل صنایع شیر ایران ارتباط با ویزیتورها، بررسی قیمت‌ها و رفتار مصرف کننده باید سرلوحه کار در این بازار رقابتی قرار گیرد.

او تاکید کرد: بررسی‌های روزانه و آنلاین تحقیقات بازار از برنامه‌های اصلی این شرکت است.

عباسی تصریح کرد: تکریم مشتریان و ایجاد ارتباط سالم بین مشتریان و شرکت تولیدی جزو وظایف اصلی ویزیتورهاست و پگاه زنجان پذیرای توصیه‌ها و پیشنهادات سازنده تک تک همکاران ویزیتور است.

همچنین مدیر شعبه اردبیل گزارشی از روند عملکرد فروش ارائه و ارتباط موثر بین شعبه اردبیل با شرکت پگاه زنجان را نقطه قوت این مجموعه دانست.

در ادامه به پرسش‌های بازاریابان شعبه اردبیل در زمینه تولید و توزیع محصولات پگاه پاسخ داده شد.

گفتنی است، تقدیر از بازاریابان برتر سال ۱۴۰۰ و بازدید از خطوط تولیدی از جمله برنامه‌های این بازدید بود.

pegah.ir/n/20511
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا