اخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه آذربایجان شرقیپگاه فارسپگاه زنجان

مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در نشست «برندینگ و ارتباطات»

اطلاع رسانی مناسب، منجر به تعالی برند پگاه می‌شود

با حضور عبداله قدوسی مدیرعامل، معاونین و مشاوران شرکت صنایع شیر ایران، نخستین نشست «برندینگ و ارتباطات» شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران(پگاه)، برگزار شد.

پی ار


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این نشست، ضمن بررسی سیاست‌های تبلیغی سال جاری، رویکرد ۱۴۰۰ حوزه ارتباطات و عملکرد ۹ ماهه روابط عمومی شرکت‌های گروه، اقدامات و دستاوردهای روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران در سال جاری نیز، ارائه شد.

عبداله قدوسی با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی در اعتلای برند تصریح کرد: حاصل زحمات همه واحدها توسط روابط عمومی‌ها گزارش شده و این اطلاع رسانی مناسب منجر به تعالی برند پگاه، خواهد شد.

وی با اشاره به لازم‌الاجرا بودن مصوبات شورای سیاست‌گذاری تبلیغات صنایع شیر ایران توسط شرکت‌های گروه، افزود: توقع ما از تمامی مدیران ارشد همکاران حوزه روابط عمومی پرهیز از مدیریت سلیقه‌ای است و این یکسان‌سازی در حوزه‌های تبلیغات، بسته‌بندی محصولات، رسانه و … است و پیروی از سیاست‌گذاری‌های شورای تبلیغات یه‌عنوان یک تکلیف بر عهده مدیران عامل است.

قدوسی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده روابط عمومی در سال جاری، افزود: ما ابتدای یک راه طولانی هستیم و با اجرایی کردن استراتژی‌های تعیین شده می‌توان به آینده روشن برند پگاه امیدوار بود.

حمیدرضا طهماسبی پور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد روابط عمومی در سال جاری، خواستار حرکت همکاران شرکت‌های گروه در مسیر همسان سازی، یکسان‌سازی و در نهایت زیباسازی امور به عنوان اصول اساسی و مورد تاکید مدیرعامل شرکت در روابط عمومی، شد.

وی تصریح کرد: تلاش دسته جمعی همکاران روابط عمومی منجر به حضور قدرتمند و احیای نشان پگاه، خواهد شد.

پی ار

در این نشست مدیران عامل و روابط عمومی شرکت‌‎‌های تابعه نیز به‌صورت ویدئو کنفرانس حضور داشتند، ضمن بررسی عملکرد ۹ ماهه روابط عمومی‌ها، شرکت‌های پگاه زنجان، تبریز و فارس به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

pegah.ir/n/15044
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا