ویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

مدیرعامل جدید شرکت صنایع شیر ایران در نخستین نشست کاری با مدیران:

استمرار کیفیت و افزایش سهم بازار، اولویت اصلی پگاه است

با افزایش سهم بازار وحضور ویترینی در اعتلای برند ملی پگاه حرکت خواهیم داشت.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، علی اصغر محمدپور مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران(پگاه)، در نخستین روز کاری خود در این مجموعه نشستی با معاونین و مدیران پگاه و شرکت‌های تابعه داشت و ضمن اعلام رویکردهای جدید این شرکت گفت: با توجه به رقابت موجود در بازار لبنی کشور، ارتقای وضعیت موجود یک باید است و در شرایطی که کیفیت مطلوب پگاه وشناخت مصرف کنندگان از سلامت محوری این برند ویژگی های این برنداست، نیازمند آن هستیم تا با افزایش بهره وری منابع انسانی، آموزش هدفمند، تولید بیشتر، کنترل ضایعات و کاهش قیمت تمام شده برنامه محور باشیم.

وی با اهمیت پایش روزانه اطلاعات و آمار افزود: کنترل و پایش گزارش‌های داخلی برای عارضه یابی امری ضروری است که در کنار ٢ مقوله اساسی توجه به بازار داخلی و توسعه صادرات در حوزه کشورهای همجوار و اوراسیا منجر به رشد این برند ملی خواهد شد.

مدیرعامل صنایع شیر ایران با اشاره به اهمیت نقش شرکت‌های کشت و صنعت در تامین شیرخام شرکت‌های گروه هم تاکید کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته می بایست تامین شیرخام در شرکت های کشت و صنعت پگاه رشد محسوسی داشته باشد که در این خصوص با طرح‌های توسعه‌ای به زودی این ارقام تامین، افزایش خواهد یافت.

محمدپور با اشاره به جایگاه و نقش بازنشستگان به‌عنوان سهامداران اصلی پگاه هم گفت: افزایش سودآوری به تامین منافع بازنشستگان و سهامداران بورسی شرکت منجر می‌شود و در این خصوص وظیفه ماست که با دقت در این بخش عمل کنیم.

وی در خصوص تحول در بسته بندی محصولات پگاه نیز توضیح داد: با حفظ طراحی در محصولات نوستالژیک پگاه، سایر محصولات به طراحی بسته بندی به‌صرفه، شکیل و متناسب با شلف حرکت کند.

گفتنی است، مدیرعامل صنایع شیر ایران در نخستین روز کاری خود، در بازدیدی جداگانه، به شرکت پخش سراسری پگاه رفت و در دیدار با مدیران و همکاران حوزه توزیع پگاه رویکردها و دورنمای تازه پگاه را تبیین کرد.

pegah.ir/n/19834
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا