اخبار شرکت های تابعه پگاهآذربایجان غربی

با هدف تکریم مشتريان پگاه انجام شد:

استقرار سیستم مدیریت ارزیابی رضایت مشتری در پگاه ارومیه

سیستم مدیریت ارزیابی رضایت مشتری ISO10004:2018، در شرکت پگاه آذربایجان غربی، مستقر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، سید فضل اله قریشی مدیرعامل پگاه آذربایجان غربی با اعلام این خبر افزود: استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴ برای طراحی، برنامه ریزی و اجرای فرآیند پایش و اندازه‌گیری رضایت مشتریان تدوین شده است.

قریشی تصریح کرد: پگاه ارومیه با هدف اصلاح فرآیندها سیستم‌های مدیریت کیفیت ISO9001:2015، مدیریت محیط زیست ISO14001:2015، مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی ISO45001:2018، مدیریت ایمنی مواد غذایی ISO22000:2018، سیستم مدیریت انرژی ISO50001:2018 و شناسایی وارزیابی مخاطرات ایمنی مواد غذایی HACCP را نیز مستقر کرده است.

pegah.ir/n/18603
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا