اخبار صنایع شیر ایران

مدیرعامل پگاه در مراسم تجلیل از برترین‌های فروش:

ارتباط مناسب شرکت‌های تولیدی با بازار، ضروری است

مدیران عامل شرکت‌های تولیدی با مدیران حوزه بازار تعامل مناسب برقرار کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران در مراسم تجلیل از شعب برتر در جشنواره بهار، ضمن اعلام این مطلب بر تلاش در راستای بازارسازی منطبق بر نیاز مشتریان و تعامل مناسب مدیران عامل شرکت‌های تولیدی با مدیران حوزه بازار، تاکید کرد.

او با اشاره به بازنشستگان به‌عنوان سهامداران اصلی شرکت گفت: توجه به توسعه فروش امری بسیار جدیست و تامین منافع سهامدار به این امر گره خورده است.

مدیرعامل صنایع شیر ایران ضمن اشاره به سختی کار بازار و موفقیت این بخش در وضعیت اقتصادی و بیماری کرونا اظهار داشت: خوشحال هستیم که بازار به خوبی مدیریت می شود و شاهد همبستگی و یکرنگی بین مناطق و شعب و پخش سراسری هستیم.

وی بیان داشت: هشتاد و پنج درصد تولیدات از کانال پخش سراسری به فروش می رسد و این موضوع بدیهی است که وضعیت شرکت‌های تولیدی وابسته به بازار و شرایط بازار که همین امر نشان دهنده ی اهمیت تعامل این دو بخش است.

قدوسی تصریح کرد: عملکرد امروز در مقایسه با دیروز قطعا باید رو به جلو باشد و توجه به نقاط آسیب پذیر و رفع آن تا رسیدن به نتیجه مطلوب نهایی مد نظر قرار گیرد.

در این جلسه شعبه رشت به مدیریت مهرداد حیدری شعبه اصفهان به مدیریت احمدرضا ذوق، شعبه تهران شرق به مدیریت محمد حیدری سه شعب اول گرید A و ابولفضل آلیلو از ارومیه، محمد حسن بهرامی از همدان، مسعود یوسفوند از لرستان و امیرحسین شاه میرزایی از شیراز به‌طور اشتراکی سه شعبه اول گرید B را کسب کردند.

سعید بادفر از تالش، سیامک محمدی از یزد و محمد حسین پارسا از رشت بلوار به‌عنوان شعب برتر گرید C، کیانوش ایل بیگی از شهرکرد، میرحیدر حسینی از خوی، سعید رضایی از ایلام و امیرهورمزدی از کنگان به‌طور مشترک نفرات برتر گرید D، شناخته شدند.

گفتنی است، در جلسه معرفی شعب برتر، محمدعلی کارگر مطلق معاون تحقیق و توسعه و هماهنگی تولید و روح اله خواجه تراب معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی صنایع شیر ایران، مهدی صولی مدیرعامل، محمد زنگنه مشاور مدیرعامل، علی حیدری معاون برنامه ریزی، محمدرضا سلطانی شیرازی معاون بازاریابی و فروش شرکت پخش سراسری بازار گستر نیز حضور داشتند.

مدیران مناطق، معاونین برنامه ریزی و بازاریابی و فروش مناطق، مدیران شعب هم به صورت ویدئو کنفرانس در جلسه حاضر شدند.

pegah.ir/n/18053
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا