با هدف افزایش سطح علمی بازاریابان و ارتقای کیفیت فروش برگزار شد
آزمون سراسری تعیین سطح علمی بازاریابان بازارگستر منطقه ٢
بازاریابان بازارگستر منطقه ٢، در آزمون تعیین سطح شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، این آزمون برای بازاریابان حضوری و تلفنی شعب منطقه ٢ بهصورت سراسری با هدف تعیین سطح بازاریابان به منظور هدفمندی آموزش صورت گرفت.
محمد قادریان مدیر بازارگستر منطقه ٢، به اهمیت امر آموزش در این منطقه تاکید کرده، افزود: برگزاری تور بازدید از شرکت تولیدی جهت بازاریابان حضوری و تلفنی شعب در دستور کار منطقه قرارداد.
گفتنی است، تا کنون دو تور بازدید از بازاریابان شعبه مشهد از شرکت تولیدی پگاه خراسان برگزار شده و این روند تا بازدید تمامی بازاریابان شعبه ادامه خواهد داشت.
حمید سرگلی مدیر فروش بازارگستر منطقه ٢ نیز با اشاره به اینکه آگاهی و اطلاعات بازاریابان از مولفههای اصلی ویزیتوری است، افزود: با توجه به اضافه شدن اخیر مباحث مالی و حقوقی در مبادلات فروش میبایست سطح اطلاعات بازاریابان در این خصوص سنجیده، آموزش و اطلاعات لازم به ایشان ارائه شود.
pegah.ir/n/20607