پرتال پگاه تهرانپرتال پخش سراسریپخش و بازارپگاه آذربایجان شرقیپگاه تهرانپگاه فارسپگاه گلپایگانپگاه اصفهانویژه‌هاآذربایجان غربیپگاه خراسانشرکت شیرخشک نوزادشرکت صنایع بسته بندی فرآورده های شیری پگاهاخبار صنایع شیر ایران

اولین گردهمایی مدیران عامل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) در سال ۱۴۰۲ با هدف بررسی توسعه بازار و فروش محصولات و افق پیش روی «پگاه»، برگزار شد

اولین گردهمایی مدیران عامل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) در سال ۱۴۰۲ با هدف بررسی توسعه بازار و فروش محصولات و افق پیش روی «پگاه»، برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، دکتر عبدالامیر باروتکوب مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در این گردهمایی با اشاره به اهمیت پیگیری برنامه های «رشد تولید»، گفت: در شرایط تحریم و فـشار موجـود، شرکتهای تولیـدی بـا جهـاد و از خـود گذشـتگی، تـوان تولیـدی را افزایش داده و زمینه رشد و شکوفایی این مجموعه عظیم صنعتی را در سطح ملی و منطقه ای بیش از پیش فراهم می آورند و این خود جنبه ای از اقتصاد مقاومتی بوده و از طرفی نیز با پیگیری مطالبات مقام معظم رهبـری در رابطـه بـا نام گـذاری امسال با عنوان « مهار تورم و رشد تولید»، اثـرات مثبت آن به عنوان یک جهش در اقتصاد کشور، نمود پیدا می کند.
وی همچنین با اشاره به اهمیت توسعه فروش محصولات ممتاز « پگاه » در بازارهای داخلی و برنامه ریزی و توسعه صادرات را یکی از مهمترین و اساسی ترین برنامه های سال ۱۴۰۲ این صنعت خواند و در این زمینه گفت : مدیریت فروش، فرآیند توسعه نیروها، هماهنگی عملیات فروش و اجرای تکنیک های مناسب فروش از جمله اهدافی است که باید به طور مداوم پیگیری شده و حتی از سایر اهداف نیز پیشی بگیرد. در این زمینه پیگیری برنامه های استراتژیک مدیریت فروش کاملاً ضروری و مورد انتظار است.
وی در پایان با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری مطلوب در شرکتهای تولیدی، گفت: بهره برداری از ظرفیت‌ها و پتانسیل این صنعت و نقش ممتاز آن در ناکام ساختن تحریم‌ها با تولید انواع محصولات دانش بنیان و ساخت ماشین آلات و تجهیزات فنی به دست توانمند مهندسان جوان این شرکت، در برنامه امسال پیگیری خواهد شد.
در این گردهمایی همچنین بر اساس بررسی شاخص‌های عملکردی در گروه یک شرکتهای تولیدی لبنی، شرکت‌های پگاه اصفهان، پگاه گلپایگان، پگاه خراسان و پگاه تهران به ترتیب رتبه های اول تا چهارم را کسب کردند و در گروه دو شرکتهای تولیدی لبنی برتر، شرکت‌های پگاه زنجان، پگاه آذربایجان شرقی، پگاه فارس، و پگاه آذربایجان غربی به ترتیب به رتبه های اول تا چهارم دست یافتند.
بر پایه این گزارش، در گروه سایر شرکت‌های تابعه پگاه، شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه، رتبه اول و در گروه سایر شرکتهای تولیدی پگاه نیز شرکت شیرخشک نوزاد پگاه و صنایع بسته بندی فرآورده های لبنی پگاه مشترکاً در جایگاه برتر ایستاد. در گروه کشت و صنعت‌های پگاه، شرکت‌های کشت و صنعت پگاه همدان و کشت و صنعت پگاه فارس، حائز رتبه‌های اول و دوم شدند. بررسی شاخص‌های ارزیابی عملکرد در گروه فروش و مناطق شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه نیز نشان داد: بازارگستر پگاه مناطق یک و پنج به ترتیب رتبه اول و دوم را کسب کردند.
شایان ذکر است، گردهمایی سراسری مدیران ارشد صنایع شیر ایران با محوریت توسعه فروش محصولات در سال ۱۴۰۲ و با هدف بررسی چشم اندازهای ۱۴۰۲ و افق‌های پیش روی برند پگاه در حوزه تولید، فروش و فرآیندهای آن در تهران و به میزبانی شرکت شیرپاستوریزه پگاه تهران برگزار و ارتقاء عملکرد این مجموعه عظیم صنعتی، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

pegah.ir/n/23333
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا