اخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه لرستاناخبار صنایع شیر ایران

از شرکت پگاه لرستان صورت گرفت:

بازدید مدیرعامل صندوق بارنشستگی کشور

حشمت اله بهرامی مدیرعامل شرکت پگاه لرستان ضمن عرض خیرمقدم گزارشی رو از وضعیت موجود، دریافت شیر خام ،تولید وفرآوری محصولات لبنی، محصولات پودری کارخانه شیر خشک وصادرات ارائه نمودند.


به گزارش روابط عمومی و ارتباطات صنایع شیر ایران، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: شرکت‌های استانی پگاه از جمله پگاه لرستان ظرفیت بالایی برای تولید محصولات لبنی و به تبع آن افزایش سرانه مصرف شیر در کشور دارند.

جمشید تقی زاده در نشست و بازدید از شرکت پگاه لرستان که با حضور علی رستمیان نماینده مردم این استان در مجلس و هیات همراه انجام شد، تصریح کرد: در دنیای امروز سلامت افراد جامعه به خصوص در میان کودکان و سالمندان که دو گروه آسیب پذیر از نظر فیزیولوژیک محسوب می‌شوند، از اهمیت بسیاری برخوردار است به نحوی که این دو گروه بایستی از بیشترین حمایت نهادهای دولتی و خصوصی به ویژه در حوزه سلامت و تغذیه برخوردار باشند.

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین کالاهای اثرگذار در بهبود سلامت انسان ها شیر و محصولات لبنی است که کشورمان خوشبختانه از دیرباز به دلیل سبک زندگی روستایی و عشایری و پرداختن به دامپروری قطب تامین شیر و از نظر تنوع محصولات لبنی نیز کم نظیر در منطقه و حتی دنیا بوده است.

تقی زاده تصریح کرد: متاسفانه به دلیل تغییر در سبک زندگی ایرانی و گرایش به تغذیه فست فودی و نامناسب، شیر و محصولات لبنی در سبد خانوار کم رنگ شده است که شرکت های لبنی به خصوص پگاه که از قدمت دیرینه نزد ایرانیان برخوردارند، باید سبد خانوار را با محصولات تازه و باکیفیت احیا کنند.

وی تاکید کرد: شرکت صنایع شیر ایران خطوط تولید بسیار خوب و ارزشمندی در سطح کشور دارد که هریک توانمندی تبدیل شدن به قطب یک محصول ویژه لبنی را دارند.

تقی زاده با بیان اینکه شرکت ها و سرمایه های صندوق بازنشستگی کشوری حق الناس است و باید سودآور باشند، گفت: در کنار سودآوری انتظار این است که شرکت ها در حوزه اقتصاد اجتماعی یا نقش آفرینی در زندگی مردم و امیدآفرینی و ایجاد نشاط پیشرو و نوآور باشند.

pegah.ir/n/5964
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا