پخش و بازاراخبار صنایع شیر ایران

توسط مدیرعامل صنایع شیر ایران صورت گرفت:

تجلیل از کارشناسان فروش و فروشندگان شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه

نخستین نشست صمیمانه و سراسری کارشناسان فروش و فروشندگان شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه با حضور جناب آقای مهندس قدوسی مدیر عامل محترم شرکت صنایع شیر ایران و جناب آقای دکتر مطلق سرپرست محترم معاونت بازاریابی و هماهنگی توزیع و فروش شرکت و همچنین جناب آقای مهندس کاشانی زاده مدیرعامل محترم شرکت شیر پگاه تهران و جمعی از مدیران ارشد شرکت صنایع شیر برگزار گردید.

در ابتدای این نشست جناب آقای دکتر خسروی ضمن خوش آمدگویی به مدیرعامل محترم و مدعوین گرامی ابراز امیدواری نمودند که همه دست اندرکاران مجموعه شرکت پخش سراسری با تمام توان و تلاش مضاعف در جهت رشد و ارتقاء جایگاه فروش شرکت معظم پگاه از هیچ کوششی فروگذار نخواهند نمود.

در ادامه این نشست آقای مهندس قدوسی ضمن بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خویش درخصوص اهداف و انتظارات بدنه مدیریتی شرکت از پرسنل فروش خواستند هرچه در توان دارند برای ارتقاء همه جانبه شرکت از هیچ کوششی دریغ ننمایند و همچنین متقابلا مدیریت شرکت نسبت به رفع دغدغه های پرسنل مذکور در حال انجام اقدامات موثر و تمهید مقدمات تبدیل وضعیت بعضی از پرسنل و تثبیت آنان اقدام خواهد نمود.

ایشان همچنین ضمن افتخار به برند پگاه از اینکه بعنوان سفیران سلامت جامعه عمل مینمایند ابراز خرسندی نموده و متذکر شدند در عین حال این وظیفه مسئولیت خطیر و تعهد سنگینی را به عهده همه عوامل مدیریتی و اجرائی شرکت خواهد گذاشت و اظهار امیدواری نمودند که با همدلی و همفکری و همراهی همه انشالله به نتیجه مطلوب و مورد انتظار برسند.

پس از آن آقای دکتر مطلق به بیان دیدگاههای شرکت در حوزه فروش و بازاریابی اشاره و به تصمیمات متخذه درخصوص ارتقاء سطح معیشتی پرسنل این حوزه طبق دستورات مدیرعامل محترم شرکت اشاره نموده و در پاسخ به دغدغه ها و مسائل مطروحه تعدادی از بازاریابان مجموعه مطالبی را عنوان نمودند.

در پایان مراسم به پاس قدردانی از زحمات تعدادی از بازاریابان نمونه منتخب شعب مختلف شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه جوایزی توسط مدیرعامل محترم و هیئت همراه اهداء گردید.

pegah.ir/n/7519
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا