آذربایجان غربیاخبار صنایع شیر ایران

در پی سفر به ارومیه

دیدار مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران با استاندار آذربایجان غربی و نماینده خبرگان رهبری

مهندس قدوسی صبح روز سه شنبه ۲۶ آذرماه سال جاری با حضور در دفتر استاندار آذربایجان غربی با آقای شهریاری دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مدیرعامل صنایع شیر ایران گزارشی از آخرین وضعیت صنایع شیر در حوزه های تولید، شیر خام و صادرات ارائه نمود. وی با اشاره به غنای فرهنگی آذربایجان، کار و تلاش را یکی از خصیصه های ارزشمند مردم این استان برشمرد و افزود: سرمایه گذاری در این منطقه در حوزه صنعت شیر حائز اهمیت می باشد چرا که بازگشت سرمایه مطمئن و تضمین شده می باشد.
مدیرعامل صنایع شیر ایران با اشاره به رقم بالای سرانه مصرف شیردر کشورهای توسعه یافته عنوان کرد: «مصرف شیر در کشورپایین است. متاسفانه سن پوکی استخوان در کشور به ۴۰ سال رسیده و این موضوع زنگ خطری برای سلامت جامعه محسوب می شود». وی اهمیت شیر را در قرآن کریم و احادیث اهل بیت را یادآور شد و افزود« شیر تنها غذایی است که جایگزین ندارد و این صنعت با سلامت جامعه عجین شده است لذا از دولت محترم درخواست داریم از این صنعت پاک حمایت کند».
آقای شهریاری استاندار آذربایجان غربی ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیر عامل صنایع شیر ایران و هیئت همراه در استان، حمایت خود را از پگاه اعلام نمودند.
مدیرعامل صنایع شیر ایران در دیدار جداگانه ای در دفتر آیت ا… قریشی نماینده محترم خبرنگار رهبری حضور پیدا کرده و گزارشی از مجموعه معظم پگاه به ایشان ارائه نمود.
آیت ا… قریشی نیز در این دیدار با اشاره به حدیث شریفی از پیامبر اکرم (ص) به اهمیت کار و تلاش دراسلام اشاره کرد . نماینده محترم خبرگان رهبری افزودند: که امام راحل (ره) جمهوری اسلامی ایران را یک کارخانه عظیم قلمداد کرده که هر مسلمانی در این کشور مشغول به کسب حلال  و سازندگی کشور می باشد و این نیت خالص یک عبادت محسوب می شود. ایشان در این دیدار برای مدیرعامل محترم شرکت صنایع ایران و کارکنان پرتلاش این مجموعه دعای خیر وآرزوی توفیق روزافزون نمود.

pegah.ir/n/8085
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا