اخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه گلپایگاناخبار صنایع شیر ایران

مدیرعامل صنایع شیر در بازدید از پگاه گلپایگان مطرح کرد:

رعایت دقیق منشور ده گانه صنایع شیر ایران

دیدار صمیمی و دوستانه آقای مهندس قدوسی در روز چهارشنبه یازدهم محرم با مدیر عامل ، اعضای هیات مدیره ، مدیران و کارکنان شرکت پگاه گلپایگان

در این دیدار ابتدا مهندس گرجی مدیر عامل پگاه گلپایگان ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و عرض خیر مقدم به کلیه مهمانان حضور ایشان را مغتنم شمرده و یادآور شد قطعا با استفاده از رهنمودهای مدیریت محترم عامل بتوانیم شرکت را در مسیر تولید و توزیع محصول سالم به مشتریان و کسب رضایت سهامداران ببریم .
سپس آقای مهندس قدوسی ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله (ع) و یاران باوفایش را تسلیت عرض نموده و اشاره کردند با داشتن روحیه همدلی ، استفاده از خرد جمعی و با مدیریت مشارکتی می توانیم به اهداف تعیین شده برسیم.
ایشان با اشاره به تدوین منشورهای ده گانه تولید ، بازرگانی و مالی از همگان خواستند با رعایت دستورات و اجرای دقیق این منشورها صنایع شیر را به رسالت اصلی بر گردانیم .
وی در ادامه هدف تدوین این منشورها را رسیدن به سود تعریف شده ، تجهیز خطوط تولید به تجهیزات جدید ،ایجاد نگاه بین المللی و ایجاد رفاه مناسب و خارج ار اسراف پرسنل صنایع شیر ایران برشمرده و خاطر نشان کردند بدور از تفرقه و با افزایش همدلی و گرفتن تصمیمات صحیح در تمامی حوزه ها و توجه ویژه به افزایش کیفیت محصولات میل به مصرف محصولات پگاه در بین مردم عزیز جامعه را بالا می بریم.
در پایان ایشان از مدیران عامل شرکت های تابعه خواستند مانند نگاه پدر به تمامی فرزندان نگاه عام داشته و با توجه ویژه به منابع انسانی سعی بر کسب رضایت حداکثری داشته باشید تا هم خداوند از دست ما راضی و هم خانواده های پرسنل و در نهایت رضایت مصرف کنندگان حاصل گردد.
در ادامه سرکار خانم مهندس امجدی معاونت تحقیق ، توسعه و هماهنگی تولید صنایع شیر ، آقای دکتر خسروی مدیر عامل پخش سراسری ، جناب آقای دکتر شجاعی ریاست هیات مدیره پگاه گلپایگان ،جناب آقای الالی معاونت مالی و عضو هیات مدیره پگاه گلپایگان و تعدادی از مهمانان و مدیران به ایراد مطالب خود پرداختند.

pegah.ir/n/7445
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا