اخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه خراساناخبار صنایع شیر ایران

در مشهد مقدس برگزار شد:

دومین دوره مسابقات سراسری حفظ قرائت و روانخوانی قرآن کریم صنایع شیر ایران

دومین دوره مسابقات سراسری حفظ قرائت و روانخوانی قرآن کریم صنایع شیر ایران در مشهد مقدس و توسط بازار گستر پگاه منطقه ۲ برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و ارتباطات صنایع شیر ایران، این دوره از مسابقات با حضور ۸۶ نفر از ۲۳ شرکت از مجموع گروه شرکت‌های پگاه صبح روز چهارشنبه در کنار مضجع نورانی امام مهربانی و عالم آل محمد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) آغاز و صبح روز پنجشنبه نیز طی مراسم با شکوهی خاتمه یافت.

در آیین افتتاحیه دکتر زکریائی مشاور مدیر عامل هلدینگ صنایع غذایی و کشاورزی صندوق بازنشستگی کشوری ضمن تقدیر از برگزاری این مسابقه بر حفظ و استمرار تلاوت و تدبر در قرآن تاکید نمود که دارای آثار مثبت در زندگی خواهد شد.

گفتنی است ۳۰ نفر در رشته قرائت ۴۸ نفر در رشته ترتیل و ۸ نفر در رشته حفظ با هم به مسابقه پرداختند. بنا به همین گزارش مسابقات در دارالهدایه و دارالقرآن حرم مطهر ثامن الحجج برگزار شد.

آیین اختتامیه نیز با حضور دکتر زکریایی مهندس موسوی مدیرعامل بازار گستر پگاه منطقه ۲ محسن خبازی مدیر روابط عمومی و ارتباطات بصیرزاده رییس هیات مدیره پگاه تهران و از مدیران اسبق صنایع شیر و تعدادی از مهمانان استان برگزار و در انتها به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایزی اهدا شد.

pegah.ir/n/6432
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا