اخبار صندوق بازنشستگی کشوریاخبار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعیپگاه کرمانمسئولیت اجتماعیاخبار صنایع شیر ایران

توسط شرکت صنایع شیر ایران صورت‌گرفت

ارسال محموله ی فرآورده های لبنی در جهت حمایت از مناطق سیل زده کشور

در پی وقوع سیل در مناطق جنوب و جنوب شرقی کشور وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ،صندوق بازنشستگی کشور و هلدینگ صبا جهاد و شرکت صنایع شیر ایران به یاری سیل زدگان شتافت.


به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل صنایع شیر ایران با اشاره به منویات مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری در راستای کمک های انسان دوستانه و ضرورت همراهی و همدلی با هموطنان عزیز سیل زده در استان سیستان و بلوچستان ، این شرکت کمک های غیر نقدی خود را به مناطق سیل زده اعزام نمود.
قدوسی مدیر عامل صنایع شیر ایران – پگاه در این خصوص اشاره داشت در راستای مسئولیت اجتماعی و بمنظور حمایت ، همراهی و همگرایی با سیل زدگان هموطن روز پنج شنبه مورخ ۲۶ دیماه ۹۹ با هماهنگی جمعیت هلال احمراستان سیستان و بلوچستان ، اولین محموله غذایی سلامت بخش فراورده های لبنی را که بالغ بر ۲۷ هزار شیر پاکتی استریلیزه سه گوش و ۸۴۰۰ لیوان پنیر uf یکصد گرمی از طریق شرکت شیر پاستوریزه پگاه کرمان به شهر های زاهدان، چابهار و روستاهای سیل زده استان اعزام نمود.
لازم به ذکر است ارزش ریالی محموله ی ارسالی بیش از ششصد و پنجاه میلیون ریال بوده که این محموله با یک دستگاه کامیون تک راهی این مناطق گشت.

pegah.ir/n/8318
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا