صادراتبازرگانی و پشتیبانیویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

گردهمایی مدیران عامل شرکتهای تابعه با محوریت صادرات

گردهمایی مدیران عامل شرکتهای تابعه با محوریت صادرات

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران گردهمایی مدیران عامل با محوریت صادرات و تأمین در روز سه شنبه مورخ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ در سالن جلسات دفتر مرکزی برگزار شد.
عبدالامیر باروتکوب مدیرعامل صنایع شیر ایران در این گردهمایی ضمن تبریک دهه مبارک ولایت و توصیه برای انجام برنامه های یکسان در کلیه شرکتهای تابعه و همچنین تبریک تصدی پست سرپرستی شرکت بازرگانی به جناب آقای میربابایی ، در خصوص صادرات محصولات عنوان نمودند وظیفه ما کمک به وضعیت ارزی کشور و جذب ارز و همچنین حل مشکلات رفع تعهد ارزی است.پیدا کردن بازارهای جدید از دیگر توصیه های ایشان بود که عنوان گردید.ایشان با اشاره به شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) اضافه نمود، همه ما جهت اجرایی شدن شعار سال و تأمین منافع ذینفعان باید تلاش جدی بنماییم.
در ادامه، دمیرچی رییس هیأت مدیره شرکت صنایع شیر ایران، حضور پررنگ در کشورهای همسایه را جزو سیاست های اعلام شده مدیرعامل صنایع شیر دانسته و اضافه کرد اعضای هیأت مدیره از سیاست کلی مدیرعامل صنایع شیر در راستای جهش تولید و ترقی شرکت حمایت میکنیم. وی افزود تولیدخوب نیاز به بازار مناسب دارد که امیدواریم این مهم به زودی به صورت کامل اجرایی گردد.
میربابایی سرپرست شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران، کار صادرات را یک کار تیمی دانسته و اضافه نمود تیم کاری بازرگانی بازوی کمکی برای اجرای سیاست های کلان صنایع شیر و مدیران عامل شرکت هاست و با هدف توسعه صادرات، جهش تولید و رضایت سهامدار کار را دنبال میکنیم.
در ادامه بحث و تبادل نظر مدیران عامل با ارائه گزارش صادرات توسط معاونت صادرات صورت گرفت و نتایج خوبی حاصل شد‌.

 

pegah.ir/n/25930
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا