با بیش از ۳ میلیون بازدید یکماهه در آپارات انجام شد:
کمپین معرفی بسته بندی های جدید دوغهای پگاه
معرفی بسته بندی جدید دوغهای شرکت پگاه در کانالهای ارتباطاتی دیجیتال پگاه آغاز و ادامه دارد.
به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران(پگاه)، در مسیر بهبود بازارهای فروش شرکتهای تابعه در سراسر کشور و ارتباط با مخاطبان قشر جوان، تبلیغات حوزه دیجیتال در بزرگترین پلتفرم ویدئویی کشور (آپارات)، اجرا و بیش از ۳ میلیون بازدید در یکماه گذشته ثبت شد.
در این کمپینهای تبلیغاتی که با رویکرد معرفی بسته بندی های جدید پگاه آغاز شده است، گروه های محصولی با ساخت ویدئو و پخش در شبکه های اجتماعی دیجیتال (اینستاگرام، واتساپ، آپارات و..) از یک سو و محتوا سازی برای آگاهی مخاطبان ادامه دارد.
در این خصوص پس از معرفی بسته بندی های گروه کشک و شیرهای استریل، کمپین با موضوع دوغ ادامه دارد.
گفتنی است، در این خصوص با همکاری مشترک میان پخش سراسری بازار گستر پگاه و روابط عمومی صنایع شیر ایران، کمپین های متوالی طراحی و در حال اجراست.
https://www.aparat.com/v/0BmiQ/
pegah.ir/n/17724