پگاه آذربایجان شرقیویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

با حضور مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران:

پیکر استاندار شهید آذربایجان شرقی در میان حضور گسترده مردم مراغه تشییع شد

با حضور مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران: پیکر استاندار شهید آذربایجان شرقی در میان حضور گسترده مردم مراغه تشییع شد

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، روز جمعه ۴ خردادماه ۱۴۰۳، دکتر عبدالامیر باروتکوب مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در مراسم تشییع پیکر دکتر مالک رحمتی استاندار شهید آذربایجان شرقی، حضور یافت. هزاران تن از اهالی مراغه و سایر شهرهای استان، صبح جمعه برای آخرین بار با پیکر استاندار جوان آذربایجان شرقی وداع کرده و در مراسم تشییع با شکوه وی شرکت کردند.
در این مراسم جمعی از مقام های لشکری و کشوری بویژه وزیر کشور نیز در مراسم تشییع استاندار جوان آذربایجان شرقی حضور داشتند. پیکر پاک شهید دکتر رحمتی از ساعت ۱۰ صبح از میدان استاد کریمی مراغه‌ای به سمت گلزار شهدای مراغه تشییع شد.مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در این مراسم گفت: بی تردید فقدان این عزیزان آسمانی، ضایعه و خسارتی بزرگ و جبران ناپذیر برای ایران اسلامی است اما راه راستین آنها که همواره جلب رضایت معبود با خدمت خالصانه و بی منت به مخلوق بوده است؛ ادامه خواهد داشت.
دکتر عبدالامیر باروتکوب همچنین گفت: ضمن عرض تسلیت این غم بزرگ را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج)، محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی)، عموم ملت مومن، شریف و فهیم ایران اسلامی به ویژه مردم غیرتمند و عزتمند آذربایجان شرقی و شهر مراغه تسلیت و برای بازماندگان طلب صبر و برای آن عزیزان آسمانی، همنشینی با اولیاء الهی به ویژه مولای رئوف، حضرت امام رضا(ع) را از خداوند منان خواستاریم.
شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری و همچنین دیدار با خانواده دکتر مالک رحمتی استاندار شهید آذربایجان شرقی، امام جمعه شهر مراغه، نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران کشوری و شخصیتهای برجسته دینی در منطقه مراغه و حضور بر سر مزار ابدی این شهید جلیل القدر و بازدید از موکب« شهید دکتر مالک رحمتی شرکت صنایع شیر ایران» در گلشن زهرای مراغه، از دیگر برنامه های مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در این مراسم بود.
شایان ذکر است این مراسم در مراغه با حضور حسن زنوزی معاون هماهنگی و امور شرکت ها، علی بازگیر مدیر حسابرسی مدیریت صنایع شیر ایران(پگاه)، سید جلال هاتف مدیرعامل پگاه آذربایجان شرقی، سید فضل اله قریشی مدیر عامل پگاه آذربایجان غربی و محمد نریمانی عضو هیئت مدیره پگاه تهران انجام شد.

 

 

pegah.ir/n/25857
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا