پگاه گیلان

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان اعلام کرد:

پگاه گیلان یکی از مهم‌ترین مراکز تولیدی و اقتصادی استان

پگاه یکی از مهم‌ترین مراکز تولیدی شیر و فرآورده‌های شیری و اقتصادی استان گیلان است که توانسته در عرصه تولید محصولات سلامت محور به موفقیت های خوبی دست پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، علی اکبر نژاد معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان، با اعلام این مطلب افزود: آماده هرگونه همکاری با شرکت پگاه هستیم و از پیشنهادات صنایع شیر ایران در خصوص جذب سرمایه‌گذاری و توسعه صنعت دامپروری استقبال خواهیم کرد.

او ضمن اشاره به مشکلات بخش کشاورزی و مشکلات دامداران و دامپروری در استان و همچنین دریافت شیرخام پگاه ابراز امیدواری کرد: با تلاش جهادگران و استفاده صحیح از منابع بتوانیم قدم مثبتی در راه پویاتر کردن اقتصاد استان و دامداران استان گیلان برداریم.

احمدرضا پارسا مدیرعامل پگاه گیلان نیز راهکار برون رفت از مشکل کمبود شیرخام در استان را جذب سرمایه‌گذار و احداث دامپروری‌های صنعتی در استان و حمایت مسؤلان استانی دانست.

گفتنی است، در این نشست صمیمانه مدیرعامل و معاونت تعاون روستایی استان، مدیرعامل اتحادیه دامداران استان، رئیس هیئت مدیره اتحادیه دامداران استان حضور داشتند.

pegah.ir/n/20460
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا