پرتال پخش سراسریپخش و بازارویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران(پگاه) در نشست با مدیران شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه منطقه دو مطرح کرد:

پگاه ظرفیت بالایی جهت ارتقاء فروش و افزایش سهم بازار دارد

رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران(پگاه) در نشست با مدیران شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه منطقه دو مطرح کرد: پگاه ظرفیت بالایی جهت ارتقاء فروش و افزایش سهم بازار دارد

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران در این نشست گفت: باید برنامه ریزی جهت افزایش میزان فروش و کسب جایگاه واقعی برند معظم «پگاه» با توجه به ظرفیت بالای این مجموعه، صورت پذیرد. نیازی همچنین از پیشرفت صورت گرفته و مسیر رو به جلوی میزان فروش محصولات پگاه در بازارگستر منطقه دو قدردانی و رهنمودها و راهکارهای لازم جهت حل مسائل و ارتقاء توسعه فروش در این منطقه را عنوان کرد.
در ابتدای این جلسه محمد قادریان نیز ضمن خوش آمدگویی و ارائه گزارش عملکرد بازارگستر پگاه منطقه ۲، اهداف و برنامه های این منطقه را بصورت مختصر بیان کرد. همچنین همکاران بازارگستر پگاه منطقه ۲ نیز در ادامه به بیان مسائل پیش روی این مجموعه، پرداختند.
شایان ذکر است رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران ضمن بازدید از انبار و شعب شهرستانهای خراسان رضوی و کلانشهر مشهد با پرسنل شعب نیز گفتگو و رهنمودهای لازم جهت مرتفع شدن مسائل عنوان شده را بیان کرد. این نشست با حضور محمد قادریان مدیربازارگستر منطقه ۲ و سیدعباس هاشمی مدیرعامل شرکت شیرپاستوریزه پگاه خراسان و مدیران ارشد منطقه ۲ برگزار شد.

pegah.ir/n/23822
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا