اخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه گیلان

در بازدید مشاور عالی وزیر از پگاه گیلان اعلام شد:

پنیر سیاهمزگی در مسیر تولید انبوه

پنیر سیاهمزگی پگاه گیلان، در اوزان ۲۰۰، ۴۰۰و ۴۰۰۰گرمی، روانه بازار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، موسی اسماعیل زاده مدیرعامل شرکت پگاه گیلان، در دیدار محمدرضا فیاض زاهد مشاور عالی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با اعلام این مطلب افزود: تولید پنیر سنتی منطقه گیلان، برای اولین بار و با بهره‌گیری از تکنولوژی‌ پیشرفته در راستای رسالت حفظ و ارتقای سلامت مصرف‌کنندگان انجام شده است.

وی با اشاره به دستاوردهای پگاه گیلان تصریح کرد: یکی از مشکلات و دغدغه‌های این شرکت موضوع تامین شیرخام از داخل استان و هزینه بالای حمل شیرخام از خارج استان است که امیدواریم با همکاری مسئولین، مرتفع شود.

فیاض زاهد، نیز ضمن بازدید از خط تولید پنیر سیاهمزگی گفت: در تولید محصولات جدید منطبق با ذائقه مصرف‌کننده، بایستی برنامه ریزی مشخص، توجه به کیفیت و طعم محصول، در الویت قرار گیرد.

وی ضمن تقدیر از اقدامات موثر انجام شده در راستای تولید محصولات جدید منطبق با نیاز بازار داخلی و خارجی استان، خواستار تسریع در حل مشکلات این شرکت با پتانسیل بالای تولیدی شد.

گفتنی است، در این برنامه و با حضور عباس علیزاده مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، از خطوط مختلف تولیدی پگاه گیلان، بازدید شد.

pegah.ir/n/15743
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا