صادراتاخبار شرکت های تابعه پگاهبازرگانی و پشتیبانیاخبار صنایع شیر ایران

نشست بررسی عملکرد شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران برگزار شد

نشست بررسی عملکرد شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، نشست بررسی عملکرد شرکت بازرگانی با هدف مقایسه عملکرد صادرات ۱۱ ماهه گذشته سال ۱۴۰۱ و همچنین بررسی پتانسیل‌های موجود در این حوزه با حضور دکتر باروتکوب مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران و جمعی از معاونین و مدیران عامل شرکت ها در محل دفتر مرکزی صنایع شیر ایران، برگزار شد.
عبدالامیر باروتکوب مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در این جلسه با بیان اینکه یکی از شاخص های ارزیابی موفقیت و پیشرفت این مجموعه عظیم صنعتی، توان صادرات انواع شیر و فرآورده های لبنی و محصولات پودری به بازارهای جهانی و منطقه ای است، گفت: امروز صادرات موضوعی حیاتی، وظیفه ای ملی و قانونی است و همه باید تلاش کنیم تا محصولات با کیفیت « پگاه » که مطابق با استانداردهای بین المللی تولید می شود؛ بتواند وارد عرضه و رقابت در بازارهای جهانی شود.
وی همچنین با بیان اینکه امسال از سوی رهبر معظم انقلاب بعنوان سال « تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده است، افزود: مهمترین پیشران بحث صادرات تولید محصولات دانش بنیان بر اساس خواست مشتریان خارجی و تکمیل سبد صادراتی بوده و باید در این جهت تلاش خود را دو چندان کنیم.
در این نشست تخصصی همچنین شرکت های تابعه گزارشی از حوزه صادرات و توسعه بازارهای صادراتی ارائه دادند. مرتضی اعیانی مدیرعامل شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد صادرات این شرکت ابراز امیدواری نمود با برنامه ریزی انجام شده در سال جدید شاهد رونق بیش از پیش صادرات محصولات برند معظم پگاه در بازارهای جهانی باشیم.

pegah.ir/n/22425
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا