اخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه همداناخبار صنایع شیر ایران

در راستای ارتقای سیستم‌های فنی پگاه رخ داد

ممیزی فنی مهندسی صنایع شیر ایران در پگاه همدان

اختتامیه دوره ممیزی داخلی حوزه فنی و مهندسی شرکت شیر پاستوریزه پگاه همدان، برگزار شد

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل صنایع شیر ایران (پگاه)، دوره ممیزی فنی و مهندسی صنایع شیر ایران، به ریاست مهندس حسن کوچک زاده مدیر نگهداری و تعمیرات صنایع شیر ایران به‌عنوان سر ممیز و تیم همراه با هدف پایش و بررسی وضعیت جاری حوزه فنی و مهندسی و استخراج فرصت‌های بهبود در محاسبات و پروژه‌های اجرا شده، در شرکت پگاه همدان، برگزار شد.

جعفر خلیلی مدیرعامل پگاه همدان ضمن اشاره به ضرورت انجام ممیزی‌های ادواری، اقدامات صورت گرفته در حوزه فنی و مهندسی را موثر دانسته و بر استفاده بهینه از منابع، نگهداری اصولی از تجهیزات و ماشین آلات و کاهش هزینه‌ها وتولید محصولات با حداقل هزینه، ضرورت تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز، ضرورت توجه به فضاهای فیزیکی تاکید کرد.

حسن کوچک زاده مدیر نگهداری و تعمیرات و پروژه‌ها صنایع شیر ایران نیز آموزش نیروی انسانی و جانشین پروری و بهره‌گیری از سیستم نظام پیشنهادات و مشاوره نیروهای متخصص شرکت را از نکات کلیدی دستیابی به موفقیت برشمرد.

گفتنی است، این ممیزی که در حوزه‌های مختلف فنی از جمله برق و تاسیسات، نگهداری و تعمیرات، انرژی، محیط زیست و تصفیه‌خانه و حوزه‌‌های مختلف تولید، از روز سه شنبه ۸آذرماه آغاز شد، پنجشنبه ۱۰ آذرماه با اخذ نتایج مثبت و بهبود به کار خود پایان داد.

pegah.ir/n/21981
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا