پرتال پگاه تهراناخبار صنایع شیر ایران

بیستمین نمايشگاه بین المللی شیرینی و شکلات به پایان رسید:

معرفی پگاه تهران به‌عنوان غرفه برتر نمایشگاه

همزمان با اختتامیه بیستمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات، غرفه شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران غرفه برتر این رویداد انتخاب و معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، طی مراسمی، غرفه شرکت پگاه تهران با در نظر گرفتن استفاده بهینه از فضای تعلق گرفته، رعایت نظم و قوانین نمایشگاهی، ایجاد تعامل و ارتباط دوسویه و کسب رضایت بازدید کنندگان به‌عنوان غرفه برتر معرفی و از سید جعفر میر مدیرعامل این شرکت تقدیر شد.

در این مراسم جمشید مغازه‌ای مجری برگزار کننده این نمایشگاه، تصریح کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی ضمن معرفی فعالان صنعت، پل ارتباطی میان صنایع ایجاد می‌کند و با شناخت و تعاملات بوجود آمده، چشم انداز درخشانی برای صنعت شیرینی و شکلات کشور پیش بینی می‌شود.

مدیرعامل پگاه تهران نیز گفت: این شرکت به‌عنوان یکی از تولید کنندگان شیر خشک، پودر آب پنیر، انواع پودر کیک و سایر نوشیدنی‌های پودری در نظر دارد از تمامی فعالان این صنعت دعوت کند تا با بازدید از روند تولید محصولات در این شرکت و برگزاری جلسات مشترک، به توانمند سازی تولیدات داخلی کمک کند.

او افزود: غرفه پگاه تهران علاوه بر درنظرگرفتن ایجاد فضای مراوده‌ای تجاری با شرکت‌ها و بازدیدکنندگان، سمپل محصولات تولید شده جدید به منظور معرفی و عرضه در بازار، نسبت به اهداف سلامت محوری و مسئولیت اجتماعی خود نیز اقدامات موثری صورت داد و با برپایی ایستگاه‌های مشاوره سلامتی و همچنین نقاشی کودکان، در رونق هرچه بیشتر این رویداد تاثیرگذار بوده که با استقبال بازدیدکنندگان نیز مواجه شد.

گفتنی است، غرفه پگاه تهران طی ۴ روز برگزاری، میزبان عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران، نمایندگان مجلس و جمعی از مدیران عامل شرکت‌های تابعه، نمایندگان مجلس بود.
#پگاه
#شرکت_صنایع_شیر_ایران

pegah.ir/n/18267
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا