بورسآذربایجان غربیاخبار صنایع شیر ایران

با حضور صاحبان سهام و نماینده صندوق بازنشستگی و مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران برگزار شد:

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی

با حضور صاحبان سهام و نماینده صندوق بازنشستگی و مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران برگزار شد: مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی با حضور مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران، در تاریخ دوم خرداد ۱۴۰۲ رأس ساعت ۱۰ صبح برگزار و همزمان به صورت زنده از طریق پیام رسان روبیکا نیز پخش شد.
این مجمع با حضور ۷۷/۸۰ درصد صاحبان سهام و به ریاست حسن زنوزی به نمایندگی از شرکت صنایع شیر ایران، غلامرضا زینلی به نمایندگی از شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران به سمت ناظر مجمع، سیدمحمدصادق بهشتی به نمایندگی از شرکت پگاه گیلان به سمت ناظر مجمع و سیدفضل اله قریشی مدیر عامل پگاه آذربایجان غربی به سمت منشی مجمع، برگزار شد.
پس از استماع دستور جلسه و ارائه گزارش فعالیت هیأت مدیره برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ توسط مدیرعامل شرکت و قرائت گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت توسط نماینده بازرس قانونی و پس از بحث و بررسی تصمیمات و تکالیف، به اتفاق آراء سهامداران حاضر در مجمع اتخاذ گردید. صورتهای مالی سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ شامل صورت سود و زیان، صورت وضعیت مالی، صورت تغییرات در حقوق مالکانه و صورت جریان های نقدی مورد بررسی مجمع قرار گرفت و با عنایت به مذاکرات بعمل آمده در مجمع عمومی و نکات مندرج در صورتخلاصه مذاکرات، تصمیمات و تکالیف مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام برای سال مالی یاد شده، تصویب شد.
مطابق مواد ۱۴۴ و ۱۴۶ و با رعایت ماده ۱۴۷ لایحه اصلاحی قانون تجارت ، موسسه حسابرسی و خدمات مالی و مدیریت ایران مشهود به عنوان حسابرس و بازرس اصلی و موسسه حسابرسی آگاهان و همکاران به عنوان حسابرس و بازرس علی البدل برای مدت یکسال انتخاب گردید. همچنین بر اساس تصمیمات مجمع اعضای هیئت مدیره جدید به مدت ۲ سال انتخاب گردید. در اجرای مفاد مواد ۹۰ و ۲۴۰ لایحه اصلاحی قانون تجارت در خصوص پرداخت سود سهام مقرر گردید طبق برنامه زمانبندی درج شده در سامانه کدال بین سهامداران تقسیم گردد.

pegah.ir/n/23759
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا