شرکت صنایع بسته بندی فرآورده های شیری پگاهاخبار صنایع شیر ایران

معاون استاندار در بازدید از شرکت تابعه پگاه اعلام کرد:

عملکرد مطلوب صنایع بسته بندی پگاه در تولید و چاپ و ملزومات

شرکت صنایع بسته بندی پگاه با عملکرد مناسب در حوزه تولید، چاپ و ملزومات بسته‌بندی جایگاه مناسبی در صنعت لبنیات کشور دارد، که قابل تقدیر است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، حمید زمانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در بازدید از شرکت صنایع بسته بندی پگاه ضمن اعلام این مطلب گفت: تخصص، تعهد، اقدام و عمل در زمان مناسب رمز موفقیت مدیران انقلابی است.

او با اشاره به وجود تحریم‌ها وچالش‌های موجود در عرصه تولید کشور تصریح کرد: مسئولین شهرستان و استان در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های شرکت که همسو با منویات مقام معظم رهبری تبیین شده است، آماده هر گونه همکاری هستند.

محمد سیاح عضو هیئت مدیره شرکت صنایع بسته بندی فرآورده‌های شیری پگاه نیز گزارش دستاوردها و تحقیقات صورت گرفته در راستای تولید محصولات دانش بنیان را ارائه کرد.

وی تصریح کرد: تولید کاغذ پارچمنت به‌عنوان اولین محصول دانش بنیان شرکت بسته بندی با فناوری کاملأ بومی و همت همکاران برای اولین بار درکشور آغاز شده است.

سیاح همچنین توضیحاتی در خصوص محصولاتی که در دست مطالعه وآزمایش قرار گرفته، برنامه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای در دست اقدام، بیان کرد.

گفتنی است، در این برنامه اعضای ستاد تسهیل شهرستان ری نیز حضور داشتند.

pegah.ir/n/21264
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا