ویژه‌هاافتخاراتاخبار صنایع شیر ایران

پگاه رتبه ۶٠ در بین ١٠٠شرکت‌ برتر ایران شد:

«صنایع شیر ایران» در جایگاه نخست صنعت غذا و لبنی ایران

در بیست ‌و چهارمین دوره رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران که توسط سازمان مدیریت صنعتی ایران اعلام می‌شود شرکت صنایع شیر ایران(پگاه) در رتبه ۶٠ ام ١٠٠ شرکت مطرح کشور قرار گرفت که رتبه یک شرکت‌های صنایع لبنی کشور است.

🔸به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، شرکت صنایع شیر ایران در بیست ‌وچهارمین دوره رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران (IMI100) با بررسی و اعلام سازمان مدیریت صنعتی ایران موفق به کسب این افتخار شده است.

🔹در این رتبه‌بندی سازمان مدیریت صنعتی شرکت‌ها را بر اساس ٣٣ شاخص کمی ارزیابی و با توجه به نتایج به دست آمده، ضمن معرفی شرکت‌های برتر ایرانی، از این شرکت‌ها در ١٠ گروه صنعتی تجلیل و لیست ۵٠٠ شرکت برتر ایران در تمامی حوزه های فعالیتی معرفی شد که پگاه در لیست اول و بین ١٠٠ شرکت برتر ایران قرار گرفت.

🔸ارزیابی شرکت‌های برتر ایران بر اساس شاخص‌هایی چون «اندازه و میزان رشد شرکت»، «سودآوری و عملکرد»، «بهره‌وری کل»، «میزان صادرات»، «میزان نقدینگی»، «وضعیت شاخص‌های بدهی» و «شاخص‌های بازار» انجام شده و شرکت صنایع شیر ایران نخستین شرکت تولیدی صنعت غذایی و لبنی کشور در این رده‌بندی است.

🔹فهرست رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران به مدیران بنگاه‌های اقتصادی، سیاست‌گذاران و پژوهشگران، یاری می‎‌رساند تا شناخت و درک دقیق‌تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور به دست آورند.

🔸گفتنی است، سازمان ‌مدیریت صنعتی از سال ١٣٧٧ به رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران پرداخته است و شرکت صنایع شیر ایران تا پیش از این ٣ بار موفق به کسب جایگاه در این رتبه بندی مهم اقتصادی کشور شده بود.

pegah.ir/n/19437
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا