اخبار شرکت های تابعه پگاهشرکت صنایع بسته بندی فرآورده های شیری پگاه

مدیرعامل صنایع شیر ایران در بازدید از شرکت بسته‌بندی پگاه:

سودآوری مبنای عملکرد شرکت‌های تابعه پگاه است

توجه به نسبت رضایت سهامدار مدنظر ماست و تعریف و مبنای عملکرد شرکت‌های تابعه پگاه بر اساس سودآوری تعریف خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، علی‌اصغر محمدپور مدیرعامل صنایع شیر ایران در بازدید از شرکت صنایع بسته‌بندی فرآورده‌های شیری پگاه با تاکید بر این موضوع افزود: باید توجه داشت که در مقایسه بانسبت سرمایه‌گذاری انجام شده توسط سهامدار، درصد سود شرکت‌های تابعه تعریف شود و از همین رو انتظار می‌رود تا در سال جاری با افزایش حجم فروش سودآوری هم افزایش یابد.

وی با اشاره به نوع فعالیت شرکت بسته‌بندی و تاکید بر کنترل و کاهش قیمت تمام شده ادامه داد: در شرایط مساوی شرکت‌های تابعه پگاه مکلف به تامین اقلام بسته‌بندی از این شرکت هستند اما این امر به معنای انحصار نیست زیرا منافع هر شرکت با توجه به استقلال موجود باید در نظر گرفته و تامین شود.

محمدپور با توجه به پتانسیل موجود در شرکت بسته‌بندی پگاه گفت: با توسعه ظرفیت تولید تامین اقلام بسته‌بندی سایر شرکت‌های لبنی نیز امکان پذیر است اما تامین مواد اولیه شرکت‌های تابعه پگاه در اولویت است.

همچنین در این مراسم، مدیرعامل صنایع شیر ایران، ضمن تقدیر از محمدرضا طالقانی مدیرعامل پیشین شرکت بسته‌بندی پگاه، اعلام کرد: محمد سیاح عضو هیئت مدیره شرکت بسته بندی و مدیر فنی شرکت صنایع شیر ایران با حفظ سمت مسئولیت رتق و فتق امور تا زمان معرفی مدیرعامل یا سرپرست جدید را خواهد داشت.

گفتنی است در این رویداد مدیرعامل صنایع شیر ایران با همراهی مشاوران و معاونین خود ضمن دیدار نوروزی با کارگران از بخش‌های مختلف این شرکت بازدید و گزارشی از عملکرد شرکت در سال گذشته را استماع کردند.

pegah.ir/n/19949
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا