اخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه فارساخبار صنایع شیر ایران

دربازديد مسئولين حراستی استان فارس از پگاه مطرح شد:

حفظ سلامت جامعه اداری، مهم‌ترین وظیفه حراست است

A نقش و جایگاه امنیت در توسعه کسب و کار‌های ملی، یک ضرورت و نیازمند حراست های دائمی است.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، جواد اورسجی مدیر حراست صنایع شیر ایران با بیان این مطلب در بازدید مسئولان حراستی استان فارس از شرکت های تابعه صنایع شیر ایران گفت: حفظ سلامت جامعه اداری، مهم‌ترین وظیفه حراست است که باید در این خصوص تلاشی ویژه داشت.

او تصریح کرد: حوزه حراست با شناخت درونی مجموعه و جلوگیری از نفوذ آفت‌های بیرونی، موجب حفظ سلامت سازمان می‌شود که این مهم نیازمند تلاش بی‌وقفه، مسئولیت پذیری، تعهد و همدلی همه همکاران حراست است.

گفتنی است، مسئولین حوزه حراست استان فارس از شرکت‌های شیر پاستوریزه و کشت و صنعت پگاه فارس بازدید کردند که در این بازدید، معاون اقتصادی اطلاعات، مدیرحراست کل، معاون طرح و برنامه اطلاعات، معاون اقتصادی حراست ومدیر صیانت حراست کل استان و رئیس اداره اطلاعات شهرستان مرودشت حضور داشتند.

در این بازدید، مسئولان استانی از تلاش های شرکت‌های شیر پاستوریزه و کشت و صنعت و پگاه فارس تقدیر و تلاش در راستای ایجاد توسعه اقتصادی و اشتغال پایدار در استان را قابل قبول عنوان کردند.

گفتنی است، در حاشیه این بازدید مراسم تجلیل از مقام شهدا و تقدیر از محمد حسن ترابی و هادی محمدزاده مدیران حراست پگاه فارس و بازارگستر منطقه ۳ نیز انجام شد.

pegah.ir/n/18449
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا