پرتال پگاه تهرانپگاه تهراناخبار صندوق بازنشستگی کشوریویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت روز جهانی کار و کارگر در شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران

حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت روز جهانی کار و کارگر در شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، همزمان با روز جهانی کارگر و با حضور نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، خط تولید دستگاه TBA21 همراه با کانوایر و نی چسبان و کارتن گذار در کارخانه استریل پگاه تهران با صرفه جویی ۲ میلیون یورویی و ظرفیت تولید ۸ هزار پاکت در ساعت به منظور تولید انواع محصولات استریل با ماندگاری بالا، افتتاح شد.
همچنین در مراسمی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ضمن تقدیر از کارگران برتر سال۱۴۰۱ پگاه تهران، گفت: تحقق شعار سال با جذب، حفظ و توانمند سازی منابع انسانی بعنوان سرمایه ارزشمند این صنعت محقق می شود و با این دستهای توانمند می توانیم در سطح جهانی حرفی برای گفتن داشته و به قدرت برتر در منطقه تبدیل شویم.
دکتر عبدالامیر باروتکوب مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران نیز در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از عملکرد مناسب پگاه تهران نسبت به سال گذشته، از تبدیل وضعیت جمعی از نیروی پیمانکاری به قراردادی با مساعدت مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، خبر داد.
سید جعفر میر مدیرعامل شرکت پگاه تهران نیز از حضور مدیران عامل صندوق بازنشستگی و صنایع شیر ایران در میان کارگران و کارکنان پگاه تهران و مساعدت انجام شده در هفته کار و کارگر، قدردانی کرد.
شایان ذکر است در حاشیه این مراسم، جشن شادی با حضور هنرمندان مطرح کشور اعم از اجرای سرود و موسیقی و همچنین استندآپ کمدی با حضور مجری مطرح صدا و سیما، برگزار و جوایز نفیسی نیز به قید قرعه به حضار اهدا شد.

pegah.ir/n/23235
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا