اخبار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

با کسب ۱۹۱رای موافق از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی؛

حجت‌الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم شد/قدردانی عبدالملکی از رئیس و نمایندگان مجلس

حجت‌الله عبدالملکی امروز سوم شهریور با ۱۹۱ رای موافق از مجلس شورای اسلامی وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وی که جوان ترین وزیر کابینه دولت سیزدهم است پس از کسب رای اعتماد به وزارتخانه رفت و مورد استقبال محمد شریعتمداری قرار گرفت.

عبدالملکی که تاکنون معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده متولد چهارم فروردین ماه سال ۱۳۶۰ است و مدرک دکتری اقتصاد خود را از دانشگاه اصفهان گرفته و عضویت هیات علمی دانشگاه امام صادق (ع) را در کارنامه خود دارد.

از جمله سوابق وی می توان به عضویت هیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کشور بین سال‌های ۸۹ تا ۹۱ و سمت مشاور وزارت امور اقتصادی و دارایی از سال ۸۵ تا ۸۸ اشاره کرد.

همچنین سابقه نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در اجلاس بین‌المللی بانک جهانی- فرانسه در سال ۲۰۱۰ و دبیر سمینار بین‌المللی بازنگری در «گزارش توسعه جهانی ۲۰۰۹» در کارنامه حجت عبدالملکی به ثبت رسیده است.

وی از سال ۹۴ که به عنوان دبیر شورای اقتصاد سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران انتخاب شده است.

دبیر اندیشکده آمایش بنیادین مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، معاون رییس دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق علیه السلام، عضو شورای فقهی صنعت بیمه (بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران)، مدیر بنیاد دانشنامه اقتصاد اسلامی و مجری ویرایش اول دانشنامه، دبیر علمی همایش بین المللی وقف و تمدن اسلامی، استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام، نظریه پرداز ملی در حوزه اقتصاد مقاومتی، صاحب نظر و چهره بین المللی در حوزه اقتصاد اسلامی و اقتصاد منطقه‌ای، تحلیل‌گر ارشد مسائل اقتصادی داخلی و بین المللی در رسانه های داخلی (صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، روزنامه ها و سایت های تخصصی، خبری و تحلیلی) و رسانه های خارجی (روزنامه ها، سایت های خبری- تحلیلی و …) از دیگر سوابق حجت عبدالملکی است.

قدردانی عبدالملکی از قالیباف و نمایندگان مجلس شورای اسلامی

حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در نامه ای از حسن اعتماد محمدباقر قالیباف،رییس مجلس شورای اسلامی ، اعضای هیات رییسه و نمایندگان ملت شریف ایران قدردانی کرد.

در متن نامه عبدالملکی آمده است: در طلیعه مسوولیت خطیری که با عنایت رییس محترم‌جمهوری  و حسن اعتماد  نمایندگان ارجمند ملت بزرگ ایران به اینجانب محول شد بر خود فرض می دانم از این اعتماد ارزشمند صمیمانه قدردانی و تشکر کنم.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: رویکرد کارشناسانه و انقلابی خانه ملت نسبت به منافع عمومی و بررسی دقیق و دلسوزانه برنامه های ارائه شده لزوم تلاش و اهتمام همه جانبه بر تحقق اهداف دولت کریمه حضرت آیت الله دکتر رییسی به ویژه در حوزه گسترده وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و عزم اینجانب برای تحقق برنامه ها را مضاعف می کند.

عبدالملکی تاکید کرده است: رجاء واثق دارم که با برنامه ریزی دقیق و بهره گیری حداکثری از نخبگان ، جوانان و عناصر متعهد و کارآمد با کمک و همراهی و نظارت موثر قوه مقننه،  تجربه ای متعالی از تعامل مطلوب در مسیر تحقق  منویات رهبر عظیم‌الشان انقلاب (مد ظله العالی ) و رفع دغدغه های ملت بزرگ ایران را به منصه ظهور برسانیم.

pegah.ir/n/18480
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا