پرتال پخش سراسریپخش و بازار

با هدف تسریع و حل و فصل مشکلات و موانع نیروی انسانی برگزار شد

جلسه سرپرست جدید معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی پخش سراسری با همکاران منطقه ٢ بازار گستر

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه با همکاران ستاد منطقه ٢، فروش شعب مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی و منصور جوادی مدیر امور منابع انسانی شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه با همکاران ستاد منطقه ٢، فروش شعب مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار همچنین حکم مدیریت منطقه ٢ به محمد قادریان اهدا شد ، مدیر بازار گستر پگاه منطقه ٢، نیروی انسانی را یکی از مهمترین سرمایه های پگاه دانست و ایجاد انگیزه در آن را از اهداف اصلی خود برشمرد.

سخاوتی تصریح کرد: موضوع ابلاغ چارت سازمانی، اصلاح طرح جامع طبقه بندی مشاغل در شرکت و تفویض اختیار تصمیم گیری درخصوص وام های همکاران به منطقه پیگیری شده و درحال انجام است.

وی همچنین به استفاده موثر از نیروها و ارائه پیشنهادات سازنده توسط پرسنل تاکید کرد.

در ادامه این جلسه مشکلات و موانع همکاران حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

سخاوتی در جلسات مجزا با همکاران بازاریاب تلفنی و حضوری شعب مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی گفت: مباحث رعایت عدالت همه جانبه در تبدیل وضعیت ها پس از اخذ مجوزهای لازم، ارائه وام ضروری، پرداخت مبلغ ذخیره مرخصی پرسنل و سنوات سال گذشته و فراهم کردن امکان استفاده از مرخصی‌های استحقاقی برای همکاران فروش پیگیری می‌شود.

تهیه لباس فرم مناسب، مدیریت ساعت کاری همکاران خانم، رعایت پرداخت پورسانت، فراهم کردن امکانات رفاهی مکان کار و تجهیزات کاری همکاران، سهمیه محصول و ایاب و ذهاب نیروهای پیمانکاری نیز از دیگر مواردی بود که قول پیگیری مساعد در این خصوص داده شد.

در این جلسه از سوی همکاران شعب مشهد قول مساعد داده شد تا افزایش ٢۵ درصدی فروش نسبت به ١٠ روز گذشته و کاهش ١۵ درصدی دوره وصول واحد سازمانی محقق شود.

گفتنی است، در این جلسات رامین سپهرنیا مدیر فناوری اطلاعات پخش سراسری پگاه نیز حضور داشت.

 

pegah.ir/n/20760
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا