ویژه‌هاشرکت صنایع بسته بندی فرآورده های شیری پگاهاخبار صنایع شیر ایران

مدیرعامل صنایع شیرایران در بازدید از شرکت تابعه پگاه:

جایگاه مطلوب شرکت صنایع بسته‌بندی درصنعت چاپ و ملزومات بسته بندی لبنیات

شرکت صنایع بسته بندی فرآورده‌های شیری پگاه، با بهره‌گیری از تکنولوژی مناسب وپرسنل کارآمد همواره از نظر کمی و کیفی در جایگاه مطلوبی درصنعت چاپ و ملزومات بسته بندی فرآورده‌های لبنی کشور قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، علی اصغر محمدپور مدیرعامل صنایع شیر ایران، در بازدید از شرکت صنایع بسته بندی فرآورده‌های شیری پگاه ضمن اعلام این مطلب، گفت: تولید محصولات سلامت محور، کاهش بهای تمام شده با حفظ کیفیت و بالابردن حاشیه سود و افزایش سهم بازار بیش از پیش از اولویت‌های استراتژیک صنایع شیرایران است.

محمدپور تصریح کرد: مدیران موفق بر افزایش بهره‌‎وری تمرکز دارند و با ارتقای توان تولید وتلاش برای استفاده بهینه از منابع موجود می‌توانند در هر برهه‌ای از زمان به اعتلای اهداف سازمانی مجموعه کمک کنند.

وی همچنین از برنامه ریزی‌های انجام شده برای حضور چندین شرکت تابعه صنایع شیر ایران در فرابورس برای پیشبرد هرچه بهتر اهداف سازمان من جمله توسعه، نوسازی وارتقای زیر ساخت‌ها، ماشین آلات و تجهیزات در راستای ارتقای و افزایش فروش ابراز امیدواری کرد.

محمد پور روند نهایی تولید محصول دانش بنیان کاغذ پارچمنت که برای نخستین بار درکشور، در شرکت صنایع بسته بندی فرآورده‌های شیری پگاه انجام شده است را نقطه عطفی در حوزه صنایع لبنی کشور برشمرد و مجددأ بر پشتیبانی کامل خود از توسعه و تجاری سازی محصولات دانش بنیان در راستای تحقق شعار سال بر طبق منویات مقام معظم رهبری اعلام کرد.

در ادامه محمد سیاح عضوهیئت مدیره صنایع بسته بندی فرآورده‌های شیری پگاه گفت: این مجموعه در سال جدید برای تحقق شعار سال ومنویات مقام معظم رهبری وتاکید مدیر عامل محترم صنایع شیر ایران در منشورابلاغی نه گانه، برتولید محصولات دانش بنیان، اولین محصول دانش بنیان خود را با تولید کاغذ پارچمنت آغاز کرده و چند محصول دیگر نیز در دست مطالعه و آزمایش قرارداده است.

وی در ادامه از تلاش مجموعه برای بروز رسانی سیستم‌ها، ایجاد بازارهای جدید و تامین سرمایه برای طرح‌های توسعه‌ای خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در راستای اجرای اهداف استراتژیک کلان مجموعه صنایع شیر ایران که در روزهای آغازین سال جاری ابلاغ شده، گام‌های موثری برداشته خواهد شد.

pegah.ir/n/21188
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا