پگاه گلپایگاناخبار صنایع شیر ایران

مدیرعامل صنایع شیر ایران در پگاه گلپایگان:

تولید محصولات دانش بنیان عملیاتی شود

تولید محصولات دانش بنیان توسط شرکت‌های تابعه پگاه در حد شعار نبوده و باید هر چه سریعتر عملیاتی شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، علی‌اصغر محمدپور طی بازدید از شرکت پگاه گلپایگان همکاران این شرکت را فعال و همدل توصیف و ابراز امیدواری کرد، با توجه به پتانسیل تحقیق و توسعه موجود در شرکت این ظرفیت وجود دارد که مواد اولیه وارداتی توسط شرکت‌ها تولید شود چرا که واحدهای تحقیق و توسعه در گلوگاه‌ها به ما کمک کردند.

▫️او با اشاره به توان تولید این شرکت، افزود: ما می‌توانیم با برنامه ریزی دقیق سهم بازار ایجاد کرده و جایگاه خود را در بازار تثبیت کنیم.

▪️محمدپور همچنین به پایین آوردن بهای تمام شده اشاره کرده، افزود: نگاه ما باید به افزایش بهره وری کنترل هزینه‌های مالی، کاهش بهای تمام شده و برنامه ریزی جهت بالا بردن حاشیه سود در شرکت‌ها باشد.

▫️بازدید از قسمت‌های مختلف تولید، آزمایشگاه، تاسیسات، پروژه‌های عمرانی، شعبه بازار گستر از جمله برنامه‌های مدیرعامل صنایع شیر ایران در شرکت پگاه گلپایگان بود و در حاشیه این دیدار مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران با شورای کارگری شرکت پگاه گلپایگان نیز جلسه‌ای را برگزار کرد.

مدیرعامل پگاه گلپایگان نیز تداوم در سود آوری و گرفتن رضایت سهام داران را یکی از اهداف این شرکت عنوان و ابراز امیدواری کرد: با تلاش همکاران بتوانیم شرکت را به بهره‌وری مناسب برسانیم.

pegah.ir/n/20118
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا