پرتال پخش سراسریپخش و بازارپگاه آذربایجان شرقی

مدیرعامل پگاه آذربایجان شرقی در دیدار با همکاران شعبه فروش تبریز:

توسعه فروش و بازارهای صادراتی اولویت اصلی پگاه است

اهمیت بخش فروش برای واحد تولیدی بسیار حیاتی بوده و یکی از مهمترین اولویت برنامه‌های این شرکت، توسعه فروش و بازارهای صادراتی است.

🔸به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، سید جلال هاتف مدیرعامل پگاه آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب افزود: پوشش بودجه شرکت طبق برنامه ریزی انجام گرفته با ارائه روش‌های خلاق و نوآورانه مورد انتظار بوده و همگان باید برای موفقیت و ارتقای جایگاه برند معظم پگاه تلاش کنند.

🔹او با اشاره به شعار سال تصریح کرد: توسعه خطوط تولید و تولید محصولات متنوع و منطبق با ذائقه مشتریان و افزایش کیفیت در دستور کار شرکت قرار خواهد گرفت.

🔸او استفاده از ظرفیت شیرخام به سمت شیرخشک را قابل قبول ندانسته، افزود: برنامه‌ریزی ما باید به گونه‌ای باشد تا بتوان بیشترین بهره اقتصادی را از شیرخام، داشته باشیم.

🔹سید جلال هاتف افزایش راندمان و بهره وری شرکت را در افزایش بیش از پیش رفاه کارکنان مؤثر دانسته، ابراز امیدواری کرد: با تلاش دست‌های قدرتمند همکاران و با انگیزه و اراده راسخ مدیران و کارشناسان، شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی را در مسیرتعالی سازمانی و موفقیت قرار خواهیم داد.

pegah.ir/n/21362
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا