پگاه زنجانویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

توجه ویژه به تحقق سود پایدار و ارتقاء شاخص های بهره وری

توجه ویژه به تحقق سود پایدار و ارتقاء شاخص های بهره وری

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، روز گذشته مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ دکتر عبدالامیر باروتکوب مدیرعامل شرکت به همراه معاونین دفتر مرکزی با حضور در جمع کارگران و کارکنان پگاه زنجان از خطوط تولیدی و پروژه های توسعه ای این مجموعه بازدید و از تلاشگران شرکت تقدیر کرد.
عبدالامیر باروتکوب ضمن تبریک فرا رسیدن اول ژوئن روز جهانی شیر، با اشاره به ضرورت تحقق شعار سال ۱۴۰۳ « جهش تولید با مشارکت مردم » ، خواستار مشارکت همکاران و توجه به سود آوری پایدار مجموعه با کاهش بهای تمام شده محصولات، افزایش ارزش سبد کالای محصولات و توجه ویژه به واحد تحقیق و توسعه جهت تولید محصولات جدید شرکت های تولیدی تاکید نمودند.
 محمدحسین عباسی مدیرعامل شرکت پگاه زنجان نیز ضمن عرض خیر مقدم و ابراز خرسندی از حضور مدیرعامل محترم شرکت صنایع شیر ایران و هیئت همراه در شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان، از روند تولید محصولات جدید و دانش بنیان، وضعیت فروش صادرات، بازار، و پروژه های توسعه ای و در دست اجرای این شرکت، گزارشی ارائه نمودند.
شایان ذکر است در این بازدید حسن زنوزی معاون هماهنگی و امور شرکتها، محمدعلی کارگر مطلق معاون تحقیق، توسعه و هماهنگی تولید شرکت صنایع شیر ایران نیز حضور داشتند.

pegah.ir/n/25907
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا