اخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه گلپایگانویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

مدیرعامل صنایع شیر ایران در بازديد از پگاه گلپايگان

توجه به طعم محصولات، معنای کیفیت

کیفیت، در رضایت مشتریان از طعم محصولات تولیدی، معنا پیدا می کند.

به گزارش روابط و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، عبداله قدوسی مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران در بازدید امروز از شرکت پگاه گلپایگان با اعلام این مطلب افزود: مصرف کنندگان از طعم محصولات پگاه گلپایگان رضایت دارند و این یعنی معنای واقعی کیفیت.

او با اشاره به عملکرد مطلوب پگاه گلپایگان تصریح کرد: این شرکت در صحنه لبنیات کشور می‌درخشد و انتظار می‌رود با حفظ و بهبود کیفیت کماکان، پیشرو کیفیت در تولید محصولات لبنی باشد.

محمدعلی کارگر مطلق معاون تحقیق، توسعه و هماهنگی تولید صنایع شیر ایران نیز گفت: وقتی به کیفیت نگاه ویژه‌ای می شود مشتریان نیز به محصول دید مطلوبی دارند و این شرکت می‌تواند در توسعه تولید انواع پنیر همیشه در صدر باشد.

مهدی صولی مدیرعامل شرکت پخش سراسری هم تاکید کرد: یکی از بهترین همکاری‌ها میان شرکت تولیدی و شعبه بازار گستر در پگاه گلپایگان جاری است که امیدواریم در کل شرکت‌ها، نهادینه شود.

در این برنامه، رضا کریم نژاد مدیر حوزه مدیرعامل، سعید عبداللهی نژاد مدیر بازارگستر منطقه ۵، محمد زنگنه مشاور مدیر عامل پخش سراسری، نادر شجاعی و حبیب اله فاضل اعضای هیات مدیره پگاه گلپایگان نیز، حضور داشتند.

گفتنی است، در سفر عبداله قدوسی به گلپایگان روز گذشته وضعیت حضور ویترینی محصولات پگاه در این شهر نیز، ارزیابی شد.

pegah.ir/n/16649
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا