پرتال پگاه تهراناخبار شرکت های تابعه پگاه

پگاه حامی حقوق مصرف کنندگان

تندیس «حمایت از حقوق مصرف کنندگان» به پگاه تهران اعطا شد

شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران، لوح و تندیس استانی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، را دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در همایش استانی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با حضور یداله صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و جمعی دیگر از صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی، لوح و تندیس استانی «حمایت از حقوق مصرف کنندگان» برای پنجمین سال متوالی، به سید جعفر میر مدیرعامل پگاه تهران، اهدا شد.

بر پایه این گزارش، در پی ارزیابی و پایش‌های صورت گرفته از شرکت‌ها و سازمان‌ها، پگاه تهران موفق به اخذ لوح تقدیر از جهادگران عرصه صنعت و سلامت در پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کرونا، شد.

سید جعفر میر با اشاره به اقدامات شرکت در ایام شیوع کرونا تصریح کرد: در شرایطی که بسیاری از شرکت‌ها در این ایام ناچار به تعطیلی شده‌اند، پگاه تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توانست بدون تعطیلی، کمترین میزان آسیب دیدگی را داشته باشد و پایش‌های سرزده صورت گرفته از سوی سازمان‌های نظارتی نیز گواه بر این موضوع است.

گفتنی است، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان، سالیانه شرکت‌هایی که استانداردها و تاییدیه‌های مربوط به میزان رضایتمندی مشتریان را دارند پس از بررسی‌های سختگیرانه انتخاب و تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان را به آن‌ها، اهدا می‌کند.

 

pegah.ir/n/15493
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا