پگاه گیلان

در بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع صنایع شیر ایران از پگاه گیلان تاکید شد:

تداوم تولید محصولات سلامت محور با حفظ و استمرار کیفیت و نوسازی صنعتی در پگاه

تداوم تولید محصولات سلامت محور با حفظ و استمرار کیفیت و نوسازی صنعتی، از مهمترین اهداف پگاه، است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، ناصر شبانی معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت صنایع شیر ایران، در بازدید از پگاه گیلان، ضمن اعلام این مطلب افزود: هدف از این بازدید رفع موانع توسعه‌ای پیش رو این مجموعه است.

او ضمن تشکر از تیم مدیریتی پگاه گیلان در راستای تحقق اهداف صنایع شیر ایران و شعار تولید دانش بنیان، خواستار اهتمام شرکت به دانش محور شدن و دانش بنیان شدن، شد.

شبانی همچنین با اعلام حمایت مدیرعامل صنایع شیر ایران و تزریق منابع مالی به شرکت کشت و صنعت و دامپروری صنایع شیر ایران به عنوان یک شرکت تازه تأسیس و نوپا در جهت ایجاد و افزایش تولید شیرخام در رشت در طی ۲ ماه آینده، از بهره‌برداری خطوط تولید شیرخام این شرکت و ارسال روزانه ۱۲ تن شیرخام به پگاه گیلان جهت تحقق هدف دریافت روزانه ۲۰۰ تن شیر خام در روز در پگاه گیلان تأکید کرد.

احمدرضا پارسا مدیرعامل پگاه گیلان ضمن گزارش فعالیت‌ها و طرح‌های توسعه‌ای شرکت افزود: این شرکت با تولید محصولات جدید دانش بنیان باعث جلوگیری از واردات و خروج ارز از کشور در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین شده است.

در این جلسه و طی حکم مدیرعامل صنایع شیر ایران فرزاد کوه نژاد معاونت مالی و پشتیبانی شرکت پگاه گیلان به‌عنوان عضو موظف هیئت مدیره پگاه گیلان، منصوب شد.

pegah.ir/n/20929
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا