پگاه کرمان

در بازدید مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان از پگاه کرمان اعلام شد:

تخفیف ۱۵ درصدی محصولات پگاه کرمان ویژه بازنشستگان استان

بازنشستگان کشوری شهر کرمان می‌توانند با ۱۵ درصد تخفیف از فروشگاه‌های سلامت پگاه، محصولات لبنی را خریداری کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، مجتبی ابراهیمی مدیرعامل پگاه کرمان در بازدید محمد سلیمانی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان از شرکت ضمن اعلام این خبر افزود: تاکنون سه فروشگاه سلامت پگاه در شهر کرمان افتتاح شده و بازنشستگان میتوانند محصولات لبنی و پودری پگاه را با ۱۵ درصد تخفیف دریافت کنند.

او با اشاره به اینکه بازنشستگان سهامداران پگاه هستند، افزود: جهت رفاه حال بازنشستگان تمهیداتی اندیشیده شده تا بتوانند بدون خروج از منزل، لبنیات مورد نیاز خود را در منزل تحویل گیرند.

ابراهیمی افزود: همشهریان عزیز کرمانی نیز با شماره گیری۳۷۷۲ ۰۳۴ از طریق تلفن همراه و با شماره گیری ۳۷۷۲ از طریق تلفن ثابت می‌توانند محصولات لبنی و پودری پگاه را سفارش داده و با تخفیف و ارسال رایگان در منزل دریافت کنند.

سلیمانی مدیر صندوق بازنشستگی استان کرمان با اشاره به اینکه استفاده بازنشستگان از محصولات پگاه به رونق این کارخانه و افزایش تولید کمک می‌کند گفت: سوددهی شرکت‌های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری قطعا گامی موثر برای افزایش درآمدهای صندوق است و درآمدهای ناشی از سود این شرکت‌ها گامی مهم برای کاهش وابستگی صندوق به دولت است.

pegah.ir/n/21419
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا