آذربایجان غربیاخبار صنایع شیر ایران

در راستای ارتقای توان فنی و تولید پگاه انجام شد:

بهره‌ برداری از ۴ طرح توسعه‌ای در پگاه ارومیه

باحضور مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران ۴ طرح توسعه‌ای در شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، خط تولید دستگاه بسته‌بندی کامپکت فلکس، رختکنی و طرح‌های توسعه‌ای شرکت تعاونی کارکنان پگاه ارومیه، از جمله اقدامات انجام شده در بازدید عبداله قدوسی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران از پگاه ارومیه، بود.

او ضمن ابراز خرسندی از این اقدامات در راستای ارتقای توان تولید فنی و توجه به رفاه همکاران پگاه افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این روند در شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران ادامه دارد.

قدوسی با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی شرکت صنایع شیر ایران برای جذب ۱۴۴ نفر نیروی انسانی گفت: همه ما باید تلاش کنیم با افزایش فروش، توسعه بازار و تولید محصول با کیفیت نقش مهمی در اشتغال و رونق اقتصادی برای کشورمان ایفا کنیم.

وی ضمن ابراز خرسندی از مطلوبیت محصولات تولیدی شرکت‌های گروه اعلام کرد: هدف اصلی مجموعه پگاه توجه به محصولات با حاشیه سود بالا، استمرار در کیفیت محصولات صادراتی و توجه اساسی به منشورهای دهگانه است.

سید فضل اله قریشی مدیر عامل پگاه ارومیه در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت شرکت در حوزه‌های دریافت شیرخام، تولید، فروش، طرح‌های توسعه‌ای، وضعیت احداث پروژه شیر خشک را ارائه و ابراز امیدواری کرد: با حمایت‌های مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران برنامه‌های پیش بینی شده محقق شود.

گفتنی است، در این برنامه معاون تحقیق و توسعه و هماهنگی تولید صنایع شیر ایران، مدیران عامل شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه و شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران و مدیر بازارگستر پگاه منطقه یک نیز حضور داشتند.

pegah.ir/n/18856
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا