پرتال پخش سراسریاخبار شرکت های تابعه پگاهپخش و بازارپگاه آذربایجان شرقیپگاه اراکپگاه فارساخبار صنایع شیر ایران

همزمان با ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت بقیة‌ الاعظم امام مهدی (عج) صورت گرفت:

برگزاری مراسم و برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی از پرسنل در شرکت های تابعه صنایع شیر ایران

همزمان با ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت بقیه‌ الاعظم امام مهدی (عج) صورت گرفت: برگزاری مراسم و برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی از پرسنل در شرکت های تابعه صنایع شیر ایران

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، مراسم ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت بقیه‌ الاعظم امام مهدی (عج) در شرکت های تابعه صنایع شیر ایران، برگزار شد. همچنین برنامه های دیدار با پرسنل و تبریک این عید سعید در راستای هم افزایی و ایجاد شور و نشاط سازمانی انجام شد.
در این مراسم پرسنل شرکتهای تابعه صنایع شیر ایران در جای جای میهن اسلامی با قرائت دعای فرج، ظهور آن حضرت را از درگاه باری تعالی خواستار شدند.
شایان ذکر است در باب اهمیت نیمه شعبان، امام صادق (ع) نقل می‌کند؛ که از امام باقر (ع) در مورد فضلیت شب نیمه شعبان سؤال کردند و امام(ع) در پاسخ فرمودند: هِیَ أَفْضَلُ لَیْلَهٍ بَعْدَ لَیْلَهِ الْقَدْرِ شب نیمه شعبان بعد از شب قدر از ارزشمندترین شبهاست.
امام باقر(ع) می فرمایند در این شب خداوند متعال فضلش را به بندگانش عطا می‌کند و آن‌ها را مورد آمرزش ویژه خود قرار می‌دهد. در این شب نهایت کوشش نمایید تا به خداوند نزدیک شوید. چرا که در این شب پروردگار دست نیازمندی را رد نمی کنند و همان‌گونه که خداوند شب قدر را برای پیامبر ما (س) قرار داده، این شب را هم به اهل بیت (س)، اختصاص داده است.

pegah.ir/n/22554
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا