پگاه گیلانبورساخبار صنایع شیر ایران

با حضور صاحبان سهام و نماینده صندوق بازنشستگی برگزار شد:

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان

با حضور صاحبان سهام و نماینده صندوق بازنشستگی برگزار شد: برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ رأس ساعت ۱۰/۳۰ صبح برگزار و همزمان بصورت زنده در لینک گوگل میت نیز پخش شد.
این مجمع با حضور ۷۱.۳۲ درصد صاحبان سهام و به ریاست غلامرضا زینلی به نمایندگی از شرکت صنایع شیر ایران، علی بازگیر به نمایندگی از شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان به عنوان ناظر مجمع، یگانه پاشایی به نمایندگی از شرکت شیر پاستوریزه پگاه همدان به عنوان ناظر مجمع و فرزاد کوه نژاد به سمت منشی مجمع و مدیرعامل شرکت پگاه گیلان، برگزار شد.
در مجمع شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان، دستور جلسه توسط منشی مجمع قرائت و به سمع صاحبان سهام رسانده شد. پس از استماع دستور جلسه و ارائه گزارش فعالیت هیئت مدیره برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ توسط مدیرعامل شرکت و قرائت گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت توسط نماینده بازرس قانونی و پس از بحث و بررسی تصمیمات و تکالیف به اتفاق آرا سهامداران حاضر در مجمع اتخاذ گردید.
شایان ذکر است، در این جلسه و با حضور نماینده سهامدار عمده، معاونین ، نکات تخصصی برای رفع مشکلات و افزایش بهره‌وری اعلام شد. و به سوالات سهامداران که از طریق بر خط در جلسه حضور داشتند پاسخ داده شد.
هیئت رئیسه پس از استماع گزارش هیئت مدیره و بررسی صورت‌های مالی، با تقدیر از هیئت مدیره،مدیران و پرسنل شرکت، لزوم برنامه‌ریزی جهت پوشش ظرفیت‌های بلا استفاده، تهیه برنامه جامع نوسازی تجهیزات، توسعه بازار و پیگیری وصول مطالبات تاحصول نتیجه را به هیئت مدیره تکلیف نمود و مصوب گردید سود سهام پرداختی به سهامداران به ازاء هر سهم ۹۳۸ ریال در مهلت قانونی بین سهامداران تقسیم گردد.

pegah.ir/n/23677
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا