پرتال پخش سراسریاخبار شرکت های تابعه پگاهپخش و بازارآذربایجان غربی

با هدف توسعه فروش و تولید پگاه انجام شد:

برگزاری جلسه هم‌اندیشی تولید و بازار پگاه ارومیه و فارس

جلسه هم‌اندیشی تولید و بازار شرکت‌های پگاه آذربایجان غربی، فارس و بازارگستر پگاه منطقه ٣، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، سید فضل اله قریشی مدیرعامل پگاه آذربایجان غربی با سفر به شیراز طی جلساتی جداگانه با مدیرعامل پگاه فارس و مسئولین بازارگستر منطقه ٣ دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل پگاه آذربایجان غربی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف خطوط تولید و کارخانه فرآوری محصولات پودری پگاه فارس با مدیر عامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

افزایش تعامل، انتقال تجربیات فنی و تولیدی، مسائل پیرامون تولید محصولات پودری و همکاری‌های فیمابین از محورهای این دیدار بود.

قریشی در دیداری جداگانه با مسئولین بازارگستر منطقه ٣ با اشاره به کیفیت مطلوب محصولات تولیدی این شرکت ازجمله آبمیوه و پنیر کوزه، خواستار توسعه فروش و افزایش سهم بازار این محصولات شد.

در این جلسه بر لزوم ضرورت افزایش همکاری میان واحد تولیدی با مناطق در راستای پیشبرد اهداف، ارتقای رضایت مصرف کنندگان و در نهایت توسعه فروش، تأکید شد.

در این جلسات که با هدف شناسایی ظرفیت‌های موجود، پتانسیل سنجی و بررسی توسعه فروش صورت گرفت، محمد اخلاقی قائم مقام و عضو هیئت مدیره پگاه ارومیه، روح اله عابدی عضو هیئت مدیره پگاه ارومیه و ابوالفضل آلیلو مدیر شعبه بازارگستر ارومیه نیز، حضور داشتند.

pegah.ir/n/19101
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا