پرتال پخش سراسریپخش و بازارپگاه خراساناخبار صنایع شیر ایران

برگزاری جلسه شعبه محوری بازارگستر پگاه منطقه ۲ با حضور مدیرعامل شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه و مدیرعامل شرکت شیرپاستوریزه پگاه خراسان

برگزاری جلسه شعبه محوری بازارگستر پگاه منطقه ۲ با حضور مدیرعامل شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه و مدیرعامل شرکت شیرپاستوریزه پگاه خراسان

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، سعید عبدالهی نژاد مدیرعامل شرکت پخش سراسری ضمن تقدیر از پیشرفت های صورت گرفته در منطقه ۲، ابراز امیدواری کرد تا با اجرای طرح شعبه محوری و برنامه ریزی های لازم در این منطقه، اهداف مدنظر در راستای ارتقاء فروش محصولات پگاه، محقق شود.
در این جلسه محمد قادریان مدیر بازارگستر پگاه منطقه ۲،ضمن ارائه گزارش عملکرد این منطقه، همچنین برنامه های شعبه محوری مشهد را مورد بررسی دقیق قرار داد و توضیحات کامل در خصوص موارد مدنظر را ارائه کرد.
سید عباس هاشمی مدیرعامل شرکت پگاه خراسان ضمن تشکر از روند رشد منطقه، آمادگی خود را در خصوص طرح های افزایش فروش اعلام کرد. همچنین رضا بهرامیان معاون فروش شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه نیز به بررسی موارد مهم شعبه محوری، پرداخت.
این نشست با بازدید مدیرعامل شرکت پخش سراسری و هیأت همراه از انبار و شعب شهرستانهای خراسان رضوی و مشهد و فروشگاه سلامت ادامه پیدا کرد و حمداله طاووسی اصل معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی شرکت پخش سراسری نیز به مسائل و درخواست های پرسنل این منطقه، رسیدگی کرد.
شایان ذکر است در این بازدید احمد رضا پارسا مشاور عالی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران و امیرحسین عظیمیان معاونت مالی و اقتصادی شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه نیز حضور داشتند. نشست شعبه محوری با حضور مدیران ارشد بازارگستر پگاه منطقه ۲ و شرکت شیرپاستوریزه پگاه خراسان و مدیرعامل شرکت پخش سراسری و هیأت همراه در دفتر مرکزی این منطقه، برگزار شد.

pegah.ir/n/23694
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا