پگاه آذربایجان شرقی

همزمان با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان رخ داد:

برپایی ایستگاه صلواتی در پگاه آذربایجان شرقی

برپایی ایستگاه صلواتی و مراسم با شکوه عزاداری شهادت سرور و سالار شهیدان کربلا در شرکت پگاه آذربایجان شرقی به اجرا درآمد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این مراسم که با حضور مدیریت و جمع کثیری از همکاران پگاه آذربایجان شرقی در محل نمازخانه شرکت برگزار شد، حجت الاسلام آقاجانی مسئول ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت واقعه عاشورا گفت: حادثه کربلا چراغ آگاهی را در دل‌ها روشن و فرهنگی حماسی و آگاهی بخش ایجاد کرد.

وی از حادثه کربلا به عنوان رویدادی ریشه‌دار و اصیل یاد کرد و ادامه داد: قیام امام حسین (ع) حرکتی الهام‌ بخش در جامعه اسلامی بوده است.

گفتنی است، برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورا و ایام عزاداری شهادت سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش در ورودی شرکت و همچنین مدیحه سرایی، عزاداری و سینه زنی با حضور حجت الاسلام حسن زاده مسئول فرهنگی و عضو شورای حوزه دو بسیج کارگری شهید زوار و همچنین یعقوبیان فرمانده پایگاه مقاومت پالایشگاه تبریز و عاشقان حضرت امام حسین(ع)، در محل نمازخانه نیز در پگاه آذربایجان شرقی، اجرا شد.

pegah.ir/n/21166
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا