ورزشیاخبار صنایع شیر ایران

در لیگ اهداف پروازی رخ داد:

برد تیم پگاه در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر تیراندازی

هفته پنجم مسابقات لیگ برتر تیراندازی به اهداف پروازی کشور، با برد تیمی پگاه و کسب ۳ مدال طلا، نقره و‌ برنز انفرادی اسکیت مردان، انفرادی تراپ مردان و تراپ بانوان، به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، این مسابقات، پنجشنبه ۱۱ دی ماه، با حضور۶ تیم امروز به میزبانی تیم دریاچه ارومیه در میدان اهداف پروازی رو باز مجموعه ورزشی آزادی برگزار و در پایان سه راند ماده‌های تراپ و اسکیت، تیم صنایع شیر ایران (پگاه) برابر تیم دریاچه ارومیه، به برتری دست یافت.

در بخش انفرادی اسکیت آقایان، مهران امینی از تیم صنایع شیر ایران (پگاه)، عبدالقادیر شیرمحمدی از تیم دراک شیراز و امیرمحمد دادگر از تیم دریاچه ارومیه، به ترتیب موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

در بخش انفرادی تراپ آقایان، میلاد اسماعیلیان از تیم هیئت کرمان، محمد حسین پرورش‌نیا از تیم صنایع شیر ایران (پگاه) و آرین سلیم‌نیا از تیم هیئت کرمان، به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم ایستادند.

در بخش انفرادی تراپ بانوان، غزاله جهاندار از تیم دراک شیراز، شیوا فرح‌پور از تیم دریاچه ارومیه و مرضیه پرورش نیا از تیم صنایع شیر ایران (پگاه)، به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در پایان نیز مراسم اهدای جوایز به ورزشکاران برتر با حضور علی دادگر رئیس فدراسیون، یحیی محمدزاده معاون سابق وزیر جهاد کشاورزی، سرپرستان و مربیان تیم‌ها برگزار شد.

گفتنی است، این رقابت‌ها از شبکه ورزش سیما به صورت پخش زنده، پوشش داده شد.

pegah.ir/n/13846
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا