ویژه‌هاورزشیافتخاراتاخبار صنایع شیر ایران

در لیگ اهداف پروازی رخ داد

برد تیم پگاه در هفته سوم مسابقات لیگ برتر تیراندازی

هفته سوم مسابقات لیگ برتر تیراندازی به اهداف پروازی کشور، با برد تیمی پگاه و کسب مدال‌های طلا و برنز انفرادی تراپ آقایان و بانوان به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، این مسابقات، امروز جمعه ۱۴ آذر ماه، با حضور ۶ تیم و به میزبانی تیم هیات تیراندازی کرمان در میدان اهداف پروازی رو باز مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

در پایان سه راند ماده‌های تراپ و اسکیت، تیم‌ صنایع شیر ایران (پگاه) با غلبه بر تیم صنایع بازیافت راتا شمال، ۳ امتیاز این بازی را کسب کرد.

براساس این گزارش، در بخش انفرادی تراپ آقایان نیز، محمد حسین پرورش نیا از تیم صنایع شیر ایران (پگاه)، موفق به کسب مقام اول شد و میلاد اسماعیلیان از تیم هیات تیراندازی کرمان و امیرحسین آقازاده از تیم بیمارستان نیکان به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین در بخش انفرادی تراپ بانوان، سپیده سیرانی از تیم صنایع بازیافت راتا شمال، شیوا فرح پور از تیم دریاچه ارومیه و مرضیه پرورش نیا از تیم صنایع شیر ایران (پگاه) به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در پایان نیز مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران با حضور علی دادگر رییس فدراسیون، رضا حسنی خو عضو هیات رییسه، بدرالملوک کهرنگی نایب رییس بانوان، رضا ملک محمدی دبیر و جمعی از مسئولین فدراسیون و سرپرستان تیم‌ها برگزار شد.

گفتنی است، این رقابت‌ها از طریق شبکه سراسری خبر و رادیو ورزش پوشش داده شد.

تیم پگاه

pegah.ir/n/12872
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا