اخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه آذربایجان شرقیاخبار بین المللویژه‌هااخبار صنعت لبنیاتاخبار صنایع شیر ایران

بازدید وزیر کشاورزی و توسعه روستایی کشور زیمباوه از مجموعه شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی

بازدید وزیر کشاورزی و توسعه روستایی کشور زیمباوه از مجموعه شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، انکسیوس جونگو ماسوکا وزیر کشاورزی، شیلات، آب، اقلیم و توسعه روستایی کشور زیمباوه در صدر هیئتی با حضور در تبریز از مجموعه شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی بازدید نمود. وی در نشستی با حضور سفیر این کشور در تهران، جمعی از مدیران وزارت جهاد کشاورزی و همچنین رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و معاونین و مدیران این شرکت، ضمن ابراز خرسندی از حضور در این کشور و شهر تبریز گفت: تولید شیرخام در کشور ما ۹۰ میلیون لیتر است در حالیکه تولید شیرخام در ایران ۱۰ میلیارد لیتر بوده و نیاز ما به شیر ۱۵۰ میلیون لیتر می باشد که می توانیم با واردات شیر خشک، این خلاء را پر کنیم.
اکبر فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در حاشیه این بازدید گفت: ما در حوزه لبنیات می توانیم نیازهای کشور زیمباوه را تأمین کنیم. وی همچنین با اشاره به بازدید از شرکت پگاه آذربایجان شرقی به عنوان یکی از شرکت های بزرگ لبنی استان، از انجام گفتگوهایی برای صادرات محصولات لبنی به این کشور، خبر داد.
سیدجلال هاتف مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه ظرفیت اسمی این شرکت روزانه۵۰۰ تن می باشد؛ گفت: این مجموعه یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه صادرات بوده و محصولات پودری آن به کشورهای مختلف صادر می شود. وی همچنین از اعلام آمادگی این شرکت برای تأمین نیازهای لبنی کشور زیمباوه خبر داد و ابراز امیدواری نمود؛ شاهد حضور محصولات « پگاه » در این کشور باشیم.
بازدید از خطوط تولید و همچنین انبار محصولات پاستوریزه و همچنین انبار محصولات شیر خشک و فرآورده های پودری از دیگر برنامه های وزیر کشاورزی زیمباوه در این مجموعه بود.

pegah.ir/n/22210
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا