اخبار بین المللپگاه خراساناخبار صنایع شیر ایران

بازدید معاون استاندار اوش کشور قرقیزستان از شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان

بازدید معاون استاندار اوش کشور قرقیزستان از شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، سید عباس هاشمی مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان نیز با اشاره به صادرات محصولات این شرکت به مقصد کشور قرقیزستان، گزارش مختصری از برنامه صادرات و امکانات، زیرساخت ها و دانش فنی جهت تولید انواع محصولات لبنی را ارائه کرد. وی همچنین با اشاره به توافق نامه تجارت آزاد ایران و اورآسیا و با توجه به ظرفیت موجود در کشور های CIS خصوصاً قرقیزستان، ابراز امیدواری کرد شاهد حضور هر چه بیشتر محصولات « پگاه » در این کشورها باشیم.
لازم به ذکر است اوریستم ماناپوف معاون استاندار اوش کشور قرقیزستان در صدر هیئتی با حضور در مشهد مقدس، از شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان بازدید نمود. وی در نشستی با حضور مقدم معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت، فرهادی نماینده وزارت امور خارجه در شرق کشور، آزمون و بیارجمندی نمایندگان استانداری خراسان رضوی، سید عباس هاشمی مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران این شرکت ضمن قدردانی از میزبانی این مجموعه تولیدی، ابراز امیدواری کرد با افزایش تعاملات و همکاری دو کشور شاهد رشد تبادل تجارب و صادرات متقابل محصولات خصوصاً در حوزه کشاورزی و صنایع لبنی، باشیم.
در پایان این برنامه که با هماهنگی استانداری خراسان رضوی انجام شد، از خطوط تولید محصولات پاستوریزه، استریلیزه، تک نفره و پودری پگاه خراسان بازدید به عمل آمد.

pegah.ir/n/23540
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا