متفرقه

باهدف نظارت و ارزیابی کیفی شرکت‌های تولیدی صورت گرفت:

بازدید مدیرکل امور فرآورده های غذایی و آشامیدنی کشور از شیرخشک نوزاد پگاه

مدیرکل امور فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی و سرپرست اداره نظارت و ارزیابی فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی از شرکت شیرخشک نوزاد پگاه شهرکرد، بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، فرامرز خدائیان چگنی مدیرکل امور فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی و سمیرا صباح سرپرست اداره نظارت و ارزیابی فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی از سالن‌های تولید شیر خشک نوزاد، غذای کودک، آزمایشگاه‌های دریافت شیر و آزمایشگاه تولید محصول و انبارهای پگاه شهرکرد بازدید کردند.

در این بازدید درخصوص مشکلات و موانع تولید این شرکت بحث و رایزنی صورت گرفت.

حمید خدایی مدیرعامل پگاه شهرکرد از موفقیت‌های این شرکت در زمینه بومی سازی مواد اولیه تولید شیر خشک نوزاد خبر داده و توضیحاتی در خصوص ظرفیت‌های این شرکت جهت تولید محصولات جدید ارائه کرد.

وی با تقدیر از نگاه مثبت این شرکت به بازرسی ها و ممیزی های خارجی بالاخص سازمان غذا و دارو، افزود: حضور ممیزان و بازرسان سازمان غذا و دارو می‌تواند باعث دیده شدن ایرادات و برطرف شدن عدم انطباق ها شود.

گفتنی است، در این بازدید رئیس اداره بسته بندی فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی و معاونت سازمان غذا و دارو شهرکرد و جمعی از کارشناسان غذا و دارو استان حضور داشتند.

pegah.ir/n/20476
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا