پگاه گیلاناخبار صندوق بازنشستگی کشوریویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، دکتر نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ضمن قدردانی از تلاش های مدیران و کارگران شرکت پگاه گیلان و مثبت ارزیابی کردن فعالیت های صورت گرفته در این مجموعه، به مسئولیت برند پگاه در راستای ارتقای سلامت جامعه اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی با افزایش مزیت های رقابتی به پیشرفتهای چشمگیری در زمینه صنعت و تولید محصولات دانش بنیان، دست یابند.
در ابتدای این نشست عبدی زاده معاون برنامه ریزی و بابافرجی معاون بهره برداری شرکت پگاه گیلان با ارائه گزارش فعالیتهای صورت گرفته در زمینه تولید محصولات جدید شرکت و برنامه صادرات، به تشریح اهداف و پروژه های بلند مدت این شرکت در راستای شعار سال ۱۴۰۲ “مهار تورم و رشد تولید”، پرداختند.
در ادامه معاونین و مدیران مجموعه نیز ضمن قدردانی از نگاه مثبت و حمایت های ویژه و دستورات راهبردی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و دکتر باروتکوب مدیرعامل صنایع شیر ایران، خواستار حمایت هر چه بیشتر در جهت گسترش تولید و توسعه پایدار شرکت پگاه گیلان شدند.
شایان ذکر است مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری پس از دیدار با کارگران و کارکنان پگاه گیلان، در نشستی صمیمانه با حضور معاونین، مدیران و نماینده شورای کارگری شرکت کرد. در این بازدید بلالی مشاور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور، سجاد محمدیان مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان نیز حضور داشتند.

pegah.ir/n/23773
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا